سرپرست فدراسیون دوومیدانی: از حسین رسولی حمایت کردیم

به گزارش فرم نو، افشین داوری در مورد پشتیبانی از دوومیدانی کاران برای حضور در المپیک پاریس اظهار داشت: یکی از دغدغه هایی که در کمیته فنی مطرح شده پشتیبانی از ورزشکاران و حضور در المپیک پاریس است که هر تصمیمی بگیرند از آن حمایت می نماییم.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، برخی از دوومیدانی کاران اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو، خواهان حمایت بیشتر فدراسیون شدند؛ حسین رسولی که مدال طلای پرتاب دیسک بازی ها را به دست آورد در مصاحبه ای که با ایسنا داشت از وضعیت خود پیش از بازی ها صحبت کرد که مجبور بوده برای تامین هزینه هایش در اسنپ کار کند و اگر قرار باشد به ورزش ادامه بدهد نیاز به حمایت دارد.

افشین داوری، سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد حسین رسولی به ایسنا اظهار داشت: از زمانی که وارد فدراسیون شدم کاملا حمایتش کردیم چون فیزیک و شرایط بدنی خوبی دارد و می تواند در آینده گزینه خوبی برای قهرمانی آسیا و بالاتر از آن یعنی رقابت های جهانی و المپیک باشد. حمایت هایمان هم قابل قبول و خوب بود و ادامه هم خواهد داشت.

او در مورد این که رسولی درخواست کار با یک تیم حرفه ای شامل مربی، ماساژور و پزشک را دارد، بیان کرد: هر درخواستی داشته به مدیر تیم های ملی رسیده و در کمیته فنی مطرح می شود. از هر تصمیمی هم که در کمیته فنی اتخاذ شود، پشتیبانی می نماییم.

بیشتر بخوانید:
صبح ها تمرین و شب ها در اسنپ کار می کردم/ تصاویر شان را گرفتند و رفتند داوری با اعلان اینکه یکی از دغدغه هایی که در کمیته فنی مطرح شده پشتیبانی از ورزشکاران و حضور در المپیک پاریس است، اشاره کرد: اولویت هایی وجود دارد که برمبنای آن از ورزشکاران حمایت می شود. تقریباً ۶ نفر از ورزشکارانمان در رنکینگ هستند که احتمالاً سال بعد با شرکت در مسابقات قابل قبول رنکینگ خودرا حفظ کنند.
او به قهرمانی آسیا جوانان که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود، اظهار داشت: جوانان خیلی خوبی داریم که باید همراه با مربیانشان مورد حمایت قرار بگیرند چون می توانند صاحب سکو شوند و پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشند.
بیشتر بخوانید: سریع ترین دختر ایران: نتیجه را در میدان نشان می دهم نه فضای مجازی/ سال ها دویدم و دیده نشدم
داوری در بخش دیگری از این گفت و گو به میزبانی از قهرمانی داخل سالن آسیا اشاره و بیان کرد: از روزی که آقای کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش انتخاب شده است، بصورت جدی این مساله را پیگیری می کند تا مسابقات را به شکل شایسته ای برگزار نماییم. اعتباراتی راهم پیش بینی کرده اند که قدردان هستیم.

او در ادامه اضافه کرد: فعالیت هایمان را شروع و محوطه سازی را تمام کرده ایم. برای تارتان درحال عقد قرارداد هستیم. برای خرید فتوفینیش هم اقدام نموده و از چند کمپانی بابت قیمت و نحوه وارد کردن به کشور استعلام گرفته ایم. وزیر ورزش هم موضوع را با جدیت دنبال می کند تا میزبانی شایسته ای انجام بدهیم.

داوری در مورد برگزاری بازی های داخل سالن آسیا در اواخر بهمن ماه و همزمانی با مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا در اسفند ماه اظهار داشت: این مساله برایمان چالش به وجود آورده است چون تا حدودی مسابقه را از نظر کمیت و کیفیت گرفتار چالش می کند. البته به دیدگاه کشورها هم برمی گردد چون قهرمانی داخل سالن آسیا بالای ۱۰۰ امتیاز دارد و از آنجا که المپیک مرداد ۱۴۰۳ برگزار می شود، در این فاصله مسابقه خاصی در فضای باز نداریم و امتیاز این مسابقات برای رنکینگ مهمست.

او در مورد تعیین وضعیت کمیسیون های فدراسیون برای برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست اظهار داشت: فدراسیون قبل انتخابات کمیسیون ها را برگزار نکرده است. تلاش می نماییم تا وضعیت کمیسیون ها را با همان فرمتی که دوستان به هیات های استانی داده بودند، برگزار نماییم. اساسا تا هفته بعد انتخابات کمیسیون ها را انجام می دهیم و پس از آن هر وقت وزارت ورزش دستور بدهد، برای ثبت نام و برگزاری مجمع اقدام می نماییم.