هدیه كاظمی: از مبلغ پاداش ها جا خوردم

به گزارش فرم نو، دارنده مدال برنز کایاک بازی های آسیایی هانگژو اظهار داشت: رقابت خیلی سخت و متفاوتی را در بازی های آسیایی داشتیم و خوشحالم دست خالی برنگشتم.
هدیه کاظمی در گفتگو با ایسنا در رابطه با ی این که جزو ورزشکارانی بود که از مبلغ پاداش مدال آوران بازی های آسیایی هانگژو خوشحال نشد، بیان نمود: زمانیکه متوجه شدم جا خوردم چون پیش از بازی ها وعده های خیلی بیشتر از این داده بودند. اینقدر، تغییر واقعا دلسرد کننده است.
وی در مورد عملکرد خود در بازی های آسیایی هانگژو اظهار داشت: سومین دوره ای بود که در بازی های آسیایی شرکت کردم و این دوره همه کشورها تلاش کردند ورزشکاران خویش را آماده تر از همیشه اعزام کنند. رقابت خیلی سخت و متفاوت از مسابقات قبلی بود اما خدا را شکر دست خالی برنگشتم.

در قهرمانی جهان خیلی خوب بودم اما دو هفته بیمار شدم
کاظمی در پاسخ به این پرسش که حریفانش نسبت به آن چه که فکر می کرد آماده تر شرکت کرده بودند یا خیر و از رکوردها سورپرایز شد؟ خاطرنشان کرد: یک ماه پیش از بازی های آسیایی در مسابقات قهرمانی جهان آلمان شرکت کردم و در آن مسابقات شرایط بسیار خوبی داشتم. حتی توانستم حریف چینی خویش را در قهرمانی جهان بگیرم و تنها آسیایی بودم که به فینال A قهرمانی جهان صعود کردم. با عنایت به شرایطی که داشتم، برنامه ام را برای تکرار مدال نقره دوره قبل بازی های آسیایی و کوشش برای گرفتن مدال طلا گذاشته بودم.
او افزود: زمانیکه از مسابقات قهرمانی جهان آلمان برگشتم، دو هفته درگیر بیماری شدم به صورتی که حتی امکان انجام تمرین سبک را هم نداشتم. در بازی های آسیایی هم بعضی از کشورها که فکرش را نمی کردیم خوب کار کردند مانند سنگاپور که واقعا پیشرفت کرده بود. به هر حال مسابقه است و هیچ چیز از پیش تعیین شده نیست و شاید جذابیت مسابقه هم به همین باشد که در هر مسابقه یک رقیب جدید پیدا می شود و اتفاقاتی رخ می دهد که هیچ موقع آدم فکرش را نمی کند.

همه به یک اندازه در نتایج دخیل هستیم
تنها مدال آور کایاک زنان ایران در بازی های آسیایی هانگژو در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه اظهار نظرهای متفاوتی نسبت به عملکرد پدروسنا سرمربی برزیلی آب های آرام وجود دارد و فکر می کند تا چه اندازه عملکرد این مربی رضایت بخش بوده است؟ تصریح کرد: به نظرم همه ما یک تیم هستیم. ورزشکار، فدراسیون و کادرفنی همه به یک اندازه در نتایج کسب شده دخیل هستند. درست است که نقش سرمربی پررنگ تر است اما ورزشکار، فدراسیون و دیگر اعضای کادر فنی هم در نتایج موثر هستند. به نظرم درست نیست که همه تقصیرها را گردن یک نفر بیندازیم به خصوص وقتی نتایجی که انتظار داشتیم، گرفته نشده است. همه ما در موفقیت ها و عدم کسب نتیجه در بعضی رشته ها موثر بودیم.

درست است برنز گرفتم اما همه تلاشم را کردم
ملی پوش کایاک ایران در پاسخ به این پرسش که با عنایت به شرایطی که توضیح داد تا چه اندازه گرفتن مدال برنز برای او رضایت بخش بوده است؟ اظهار داشت: من برای بازی های آسیایی هانگژو تمرینات زیاد و خوبی انجام داده بودم اما بیماری شرایطی را برای من به وجود آورد که حتی به شک افتادم که در بازی آسیایی هانگژو چه اتفاقی رقم می خورد. درست است که مدال نقره بازی های آسیایی جاکارتا در این دوره به برنز تبدیل شد اما من تمام تلاشم را کردم و هرچه در توان داشتم گذاشتم تا به نتیجه برسم.