حضور تیم های فوتسال و فوتبال ناشنوایان روسیه در ایران

به گزارش فرم نو، رئیس فدراسیون ناشنوایان از حضور تیم های  فوتسال و فوتبال ناشنوایان روسیه در ایران اطلاع داد و اظهار داشت: این تیم ها اواخر مهر برای برگزاری چند دیدار تدارکاتی و دوستانه به ایران خواهند آمد.
مهران تیشه گران در گفتگو با ایسنا ضمن اشاره به اعزام تیم ملی فوتسال ناشنوایان به مسابقات قهرمانی جهان آبان ماه در برزیل اظهار نمود: تیم ملی فوتسال ناشنوایان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان که آبان در سائوپائولو برزیل برگزار می گردد تا کنون ۶ مرحله اردوی آمادگی پشت سر گذاشته و در شرایط بسیار خوبی به سر می برد.
وی در رابطه با میزبانی مسابقات قهرمانی جهان دوومیدانی اظهار نمود: این مسابقات قرار بود در کیش برگزار گردد که به علت آماده نبودن زیر ساخت های لازم در کیش این رقابتها آذرماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می شود.
تیشه گران همینطور از حضور تیم های ملی فوتبال و فوتسال ناشنوایان روسیه در ایران اطلاع داد و اظهار داشت: به منظور برگزاری چند دیدار تدارکاتی و دوستانه به درخواست خود روسیه تیم های ملی فوتسال و فوتبال ناشنوایان این کشور ۳۰ مهر به ایران می آیند که رقابت های تیم فوتسال در سالن شهید چمران و فوتبال در زمین شماره یک ورزشگاه شیرودی برگزار می گردد.
تیشه گران همینطور ضمن اشاره به حمایت ویژه وزیر ورزش و جوانان برای اعزام تیم فوتسال ناشنوایان به مسابقات قهرمانی جهان، اظهار نمود: با عنایت به مشکلات اعتباری فدراسیون و اینکه برای اعزام هر تیم به مسابقات بین المللی حداکثر به ۴ میلیارد بودجه نیاز داریم با حمایت وزیر ورزش و جوانان برای اعزام تیم فوتسال ناشنوایان به برزیل ۲ میلیارد تومان اعتبار از جانب وزارت ورزش اختصاص پیدا کرد که جای تقدیر و تشکر دارد.

او در آخر اظهار داشت: سال پرترافیکی برای اعزام تیم های ناشنوایان به تورنمنت های مختلف و برگزاری میزبانی در رشته های دوومیدانی و جودو پیش رو داریم که امیدوارم در ادامه مسیر از نظر اعتباری مشکلی برای اعزام تیم ها یا برگزاری مسابقات در کشور نداشته باشیم.

منبع: