جوهری خو پس از كسب مدال برنز: می خواهم اول به همسرم زنگ بزنم

به گزارش فرم نو، امیر جوهری خو پس از کسب مدال برنز بازی های آسیایی هانگژو اظهار داشت: به نخستین کسی که زنگ بزنم همسرم خواهد بود چون می خواهم شادی ام را با او تقسیم کنم.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، امیر جوهری خو و هانیه رستمیان در تیم میکس تپانچه موفق به کسب مدال برنز بازی های آسیایی هانگژو شدند. هانیه رستمیان، عضو تیم ملی تپانچه بعد از کسب مدال برنز این رشته در نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو اظهار نمود: خیلی خوشحالم و خدا را شاکرم که موفق شدیم در رشته میکس مدال برنز بازی های آسیایی را کسب نماییم. فینال پرفشاری را داشتیم ولی موفق شدیم به هدفمان دست یابیم و این مدال را کسب نماییم. این مدال را به مردم تقدیم می کنم. امیدوارم در مسابقات پیش رو هم بتوانیم نتایج بهتری را کسب نماییم.

وی اضافه کرد: عملکردم در این مسابقات خوب بود. در ۲۵ متر ششم شدم؛ هر چند انتظار خودم مدال بود اما در میکس جبران کردیم و این مدال را کسب کردیم. باز هم خدا را شاکرم و تمام تلاشم را برای مسابقات آینده به کار می گیرم.
جوهری خو: اول از همه با همسرم تماس می گیرم
امیر جوهری خو، عضو تیم ملی تپانچه ایران بعد از کسب مدال برنز بازی های آسیایی هانگژو اظهار نمود: خدا را شاکرم. بسیار از این اتفاق خوشحال هستم. در مسابقه قبلی با یک نمره اختلاف نشد به فینال صعود کنم ولی اینجا قسمت شد مدال برنز را کسب کنم. به نخستین کسی که زنگ بزنم همسرم خواهد بود چون می خواهم شادی ام را با او تقسیم کنم. خوشحالم که موفق شدیم در این دوره از بازی ها این مدال را کسب نماییم.
نصراصفهانی: بار روانی همه تیم ها را تحت تأثیر قرار داد
محسن نصر اصفهانی، سرمربی تیم ملی تپانچه بعد از کسب نخستین مدال برنز توسط تیم میکس تپانچه ایران در بازی های آسیایی هانگژو اظهار نمود: واقعا عملکرد بچه های ما خوب بود و از عملکرد آنها رضایت کامل دارم. بار روانی که در مسابقات حاکم بود همه تیم ها را تحت تأثیر قرار داده بود ولی چون بچه های ما با تجربه بودند و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند. تیم ایران جزو سه تیم برتر جهان است. انتظار من این بود دو طلا کسب نماییم ولی چین میزبان در این بخش نتوانست مانند همیشه ظاهر شود و در قسمت آقایان و بانوان چین نتیجه ضعیفی را به دست آورد. خدا را شاکرم بچه ها با عملکرد خوبی که داشتند، پاکستان را در فینال شکست دادند و نخستین مدال این رشته را در بازی های آسیایی کسب کردند.

وی در ادامه اظهار داشت: بازی های آسیایی و المپیک شرایط متفاوتی با سایر رقابت ها دارند. تیراندازها با تمام رشته های ورزشی معاشرت دارند. این رشته بیشتر از سایر رشته ها به تمرکز احتیاج دارد اما زمانیکه ورزشکاران ما کنار مابقی تیم ها هستند و با هم معاشرت دارند به نظرم این مورد سبب می شود تمرکز بچه ها کمی بهم بریزد. امیدوارم این موارد را مدنظر قرار بدهیم تا این موارد روی بچه ها در آینده تأثیر نگذارد.

نصر اصفهانی در واکنش به وایرال شدن عکس نماز خواندنش در حاشیه مسابقات بازی های آسیایی هانگژو هم اظهار داشت: من دوست نداشتم این تصویر پخش شود. خلوتی بود که می خواستم با خدا راز و نیاز کنم ولی اگر ترویج اسلام باشد ایرادی ندارد و امیدوارم در این راه خداوند باز هم نگاه ویژه به ما داشته باشد. بچه ها با سختی زیادی تلاش می کنند شرایط آنها قابل مقایسه با سایر کشورها نیست. خدا را شاکریم که دست خالی برنمی گردیم. این بغض من از روی شادمانی است. امیدوارم مسئولین قدر این ورزشکاران را بدانند.

سرمربی تیم ملی تپانچه در انتها اظهار داشت: تشکر می کنم از هیات رئیسه فدراسیون و مرتضی قربانی که اینجا حضور داشتند و هر لحظه تلاش می کردند که تیم مشکلی نداشته باشد. تشکر می کنم از استاد جعفرزاده عزیز که پا به پای من کمک کردند. همینطور از آقای رسولی که واقعا کمک زیادی کردند و تمام مشکلات را برطرف می کردند تا بتوانیم با خیال آسوده در این رویداد شرکت نماییم.

منبع: