بازی های آسیایی هانگژو چین نیما عالمیان: ریسک کردیم و ریسک مان جواب داد

به گزارش فرم نو، ملی پوش تنیس روی میز ایران اظهار داشت: به مردم بگویید برای ما انرژی بفرستند! می خواهیم تاریخ سازی نماییم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از هانگژو، نیما عالمیان هم مثل برادرش بعد از پیروزی مقابل چین تایپه حرف هایش را با این جمله شروع می کند: «شوکه شدیم آقا!»

او افزود: «واقعا بازی سختی بود. یکی از سخت ترین بازی هایی بود که تاکنون انجام داده بودم. اصلا فکرش را نمی کردم این شکلی دو بر صفر عقب بیفتیم.»

ملی پوش ایران به صحبت های لطف الله نسبی و راهنمایی او اشاره نمود و اضافه کرد: «دو هیچ که عقب افتادیم آقا جمیل شیوه بازی را عوض کرد و به سمت بازی ها بلند رفتیم. مردم به ما انرژی بدهند تا یک مرتبه دیگر تاریخ سازی نماییم.»

او از ریسکی که با نوشاد کردند تا در این بازی به پیروزی برسند، هم اظهار داشت: «وقتی در دست چهارم ۹-۹ شدیم به نیما گفتم بیا ریسک نماییم و سرویس را تیز بزنیم! باید این کار را می کردیم. خدا را شکر ریسک مان جواب داد.»

ملی پوش ایران در انتها در واکنش به این که طبق گفته لطف الل نسبی امروز باید هدایی را «کوچ» کند اظهار داشت: «هر کاری از دستم بربیاید انجام می دهم. البته بی تجربه هم نیستم. دیگر سی سالم می باشد.»