حمایت مالی فدراسیون پزشکی ورزشی از ورزشکاران ضایعه نخاعی

فرم نو: بگفته رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، این فدراسیون به ورزشکارانی که در حین فعالیت ورزشی گرفتار ضایعه نخاعی شده اند، بصورت ماهیانه کمک هزینه درمان پرداخت می کند.

به گزارش فرم نو به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان سمنان با حضور در منزل محمد جواد شاهب یکی از ورزشکاران ضایعه نخاعی تحت پوشش خدمات این فدراسیون، ضمن تکریم این ورزشکار از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به این ورزشکار قرار گرفت و پای درد و دل های وی نشست.
نوروزی در این خصوص اظهار داشت: فدراسیون پزشکی ورزشی سالیان متمادی است که بدون حاشیه و با خلوص نیت به ارائه خدمت به جامعه ورزش کشور می پردازد و این مهم در سالهای اخیر با صلابت و جدیت بیشتری درحال پیگیری است.
وی اضافه کرد: رویکرد فدراسیون این است که ورزشکارانی که عضو کمیته خدمات درمانی این فدراسیون هستند در صورت وقوع لطمه ورزشی بهترین خدمات را دریافت نمایند و هیچ ورزشکاری نباید از این فدراسیون ناامید شود و در این جهت بتازگی قرار شد ورزشکارانی که مراحل درمان و جراحی خودرا بوسیله فدراسیون پیگیری می کنند تا سر حد امکان از پرداخت هر هزینه ای معاف بوده و بدون دغدغه مالی درمان خودرا پیگیری کنند.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اشاره کرد: در این جهت ورزشکاران عزیزی که حین فعالیت ورزشی گرفتار ضایعه نخاعی شده اند بصورت ماهیانه کمک هزینه درمان از فدراسیون دریافت می کنند، این مهم شامل چندین ورزشکار در سطح کشور شده است.
در جریان این عیادت که دکتر رمضان حیدریان رییس هیات پزشکی ورزشی سمنان، ناصر اشکانی رییس کمیته امور استانهای فدراسیون نیز دکتر نوروزی را همراهی می کردند، محمد جواد شاهب و خانواده او به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.