واکنش هاورتز به پیوستن به آرسنال

به گزارش فرم نو، هافبک آلمانی چلسی به امضای قرارداد با آرسنال واکنش نشان داد و عنوان نمود به باشگاه بزرگی پیوسته است.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از بی ساکر، پیوستن کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی به آرسنال برای فصل بعد قطعی شده است. این هافبک شماره ۲۹ را در ورزشگاه امارات بر تن خواهد نمود.

در ساعات اخیر نخستین مصاحبه او بعنوان بازیکن آرسنال و همینطور چندین عکس از این بازیکن آلمانی که پیراهن قرمز و سفید را بر تن کرده، به بیرون درز کرد.

هاورتز در رابطه با حضور در تیم آرسنال اظهار داشت: این انتقال برای من فوق العاده هیجان انگیز است. من بسیار خوشحالم که به این باشگاه اعجاب انگیز پیوستم. آرسنال تاریخ غنی و بزرگی دارد و امیدوارم بتوانیم به چیزهای بزرگ زیادی دست یابیم.

این هافبک بعد از سه فصل حضور در استمفوردبریج، با مبلغ ۶۵ میلیون پوند، چلسی را ترک خواهد نمود. آرسنال که نایب قهرمان لیگ برتر شده است و فصل بعد در لیگ قهرمانان حضور دارد به دنبال تقویت برای فصل بعد است و به همین خاطر ستاره آلمانی چلسی را به خدمت گرفته است.

هاورتز همچون چلسی شماره ۲۹ را بر تن خواهد نمود و از ماه جولای می تواند نقشی کلیدی در خط میانی آرسنال ایفا کند.

توپچی های لندنی پس از قطعی کردن این انتقال، به سراغ دکلان رایس از وستهم خواهند رفت و رقابت سختی با بایرن مونیخ، سیتی و یونایتد دارد تا این بازیکن ملی پوش را برای فصل بعد به خدمت بگیرد و گفته می شود آرسنال شانس بیشتری برای خرید رایس دارد.

منبع: