دلیل غیبت دو ملی پوش؛ خیرخواه: مسابقات انتخابی تیم ملی ژیمناستیکبه بهترین شکل برگزار شد

به گزارش فرم نو، سرمربی تیم ملی ژیمناستیک اظهار داشت: الفتی و احمدکهنی به علت رنکینگ بالا در مسابقات انتخابی حضور نداشتند.

به گزارش فرم نو به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، رضا خیرخواه درمورد برگزاری مسابقات انتخابی قهرمانی آسیا عنوان کرد: برای انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات، اردوی ۱۰ روزه ای را در تهران برپا کردیم و در آخرین روز اردو مسابقات انتخابی برگزار شد که از این میان ۵ ژیمناست جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا سنگاپور انتخاب شدند.
وی اضافه کرد: روزهای آغازین اردو با عنایت به تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان باکیفیت پایین تری شروع شد که خوشبختانه در ایام پایانی اردو شاهد افزایش کیفیت بودیم و در ادامه مسابقات انتخابی به بهترین شکل برگزار گردید.
در ادامه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک بیان نمود: آقایان کهنی و الفتی همچون ورزشکارانی بودند که با عنایت به رنکینگ و مدال هایی که داشتند قبلا جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شده بودند و در این دوره از مسابقات انتخابی حضور نداشتند.
خیرخواه خاطرنشان ساخت: علاوه بر دو ژیمناست مشخص شده با برگزاری مسابقات انتخابی ۳ ژیمناست ثابت و ۱ ژیمناست رزرو جهت حضور در اردو و شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا سنگاپور به تیم ملی اضافه شدند. برای کسب بهترین نتیجه به سنگاپور خواهیم رفت و تلاش می نماییم در این مسابقات هم ورزشکاران مان به خوبی بدرخشند.
وی در ادامه به همزمان شدن مسابقات بازیهای آسیایی با مسابقات احمد کهنی و الفتی جهت کسب سهمیه جهانی اشاره نمود و اظهار داشت: با توجه با اهمیت هر ۲ مسابقه در تلاش هستیم که تداخل مسابقات سبب نشود که ورزشکاران مان یکی از مسابقات را از دست دهند و باید بگونه ای برنامه ریزی نماییم که ورزشکاران بعد از حضور در مسابقات کسب سهمیه در مسابقات آسیایی شرکت نمایند.
نیکخواه ضمن اشاره به آغاز دوران خدمت سربازی احمد کهنی اظهار داشت: کهنی یکی از ورزشکاران بسیار خوبمان است و فدراسیون در حال پیگیری است که بتواند شرایط را جهت حضورش در مسابقات فراهم آورد.