چرا اگر میلان قهرمان شود، زلاتان مدال نخواهد گرفت؟

فرم نو: در صورت قهرمانی میلان در لیگ قهرمانان اروپا، به ستاره سوئدی این تیم مدال قهرمانی داده نخواهد شد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از اسپورت بایبل، میلان بعد از حذف ناپولی، صدرنشین فعلی سری آ در مرحله یک چهارم نهایی، بلیت خودرا برای حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد.

مدافع عنوان قهرمانی سری آ ایتالیا حالا در نیمه نهایی به مصاف رقیب سرسخت خود یعنی اینترمیلان خواهد رفت، در صورتیکه رئال مادرید در دیگر بازی نیمه نهایی با منچسترسیتی روبرو خواهد شد.

زلاتان ایبراهیموویچ که در سال ۲۰۲۰ بعد از حضور در لس آنجلس گلکسی به میلان بازگشت، در دوران حرفه ای باشگاهی خود موفق به کسب قهرمانی های مهمی شده است.

با این حال، مهاجم ۴۱ ساله سوئدی تا حالا نتوانسته جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد. البته او قبل از این با منچستریونایتد به مدال لیگ اروپا دست یافته بود. اگر میلان به فینال برسد و سیتی یا مادرید را در استانبول شکست دهد، ابراهیموویچ مدال قهرمان لیگ قهرمانان را دریافت نخواهد کرد.

ابراهیموویچ به سبب این که در ماه سپتامبر در لیست اروپایی میلان در لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشت نمی تواند به مدال برسد.

مهاجم سابق یونایتد و پاری سن ژرمن در سال ۲۰۲۲ تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت. او که در جولای گذشته قرارداد خودرا تمدید کرد، در پیروزی میلان در سری آ مقابل آتالانتا در سن سیرو به میادین بازگشت.

ستاره میلان در تابستان سن سیرو را ترک خواهدنمود و قرارداد ابراهیموویچ در آخر فصل تمام می شود.

تیم استفانو پیولی برای اولین بار از سال ۲۰۰۷ توانست به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. آنها در هفته های اخیر نمایش خوبی داشتند و توانستند ناپولی را در دیدار رفت شکست دهند و به همین خاطر در دیدار برگشت به خوبی از برد در آن دیدار مراقبت کرد.

ناپولی که برای نخستین بار در یک هشتم نهایی حضور داشت، بدون پیروزی در سه بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها در یک بحران کوچک قرار دارد.

منبع: