كیمیش: ما توخل را سرزنش نمی کنیم

به گزارش فرم نو، کاپیتان بایرن مونیخ براین باور است که تیمش عملکرد خوبی در دیدار برابر منچستر سیتی داشت.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در دیدار برگشت برابر منچستر سیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی یک بر یک متوقف گردید تا باتوجه به شکست سه بر صفر در دیدار رفت از صعود به نیمه نهایی بازماند.
کیمیش که تک گل بایرن مونیخ را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند پس از بازی اظهار داشت: می خواستیم که خیلی زود به گل برسیم تا امیدوار به جبران شکست بازی رفت شویم. فرصت های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما از آنها استفاده نکردیم. وقتی به هر دو بازی رفت و برگشت نگاه می کنم به این نتیجه می رسم که ما تنها نیم ساعت بد بازی کردیم. بایرن مونیخ به هیچ وجه تیم بدتر و بی کیفیت نبود.
او افزود: ما برای صعود به معجزه نیاز نداشتیم چون که تیمی هستیم که توان زدن سه گل را دارد. ما باتوجه به فرصت های که خلق کردیم به سادگی می توانستیم به سه گل برسیم اما متاسفانه از فرصت ها استفاده نکردیم.
کیمیش در پاسخ به این سؤال که آیا آمدن توخل سبب شد تا بایرن در شوک قرار گیرد و سطح کیفی تیم پایین آید، اظهار داشت: من چنین چیزی نمی گویم. ایمان دارم که از توخل استفاده زیادی خواهیم برد. شرایط برای او هم سخت شده است. توخل در تیم های بزرگی مربیگری کرده است و او تنها مسئول این شرایط نیست. نمی توانیم به خاطر این ناکامی توخل را سرزنش نماییم و خود ما هم مسئول هستیم.

منبع: