با حضور رضا شجیع صورت گرفت؛ افتتاح پنج زمین ورزش های ساحلی در کیش

فرم نو: مراسم بهره برداری از پنج زمین ورزش های ساحلی در مدارس کیش در قالب طرح شهید سلیمانی با حضور رضا شجیع سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی اجرا شد.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، رضا شجیع با بیان این خبر اضافه کرد: یکی از برنامه های سازمان منطقه آزاد کیش پشتیبانی از گسترش زیرساخت های ساحلی در سراسر کشور است که این اقدام در جزیره کیش به عنوان قطب اصلی ورزش های ساحلی کشور درحال پیگیری است و به زودی به سراسر کشور تسری خواهد یافت.
شجیع در ادامه گفت: زمین ورزش های ساحلی به سبب خاصیت های ممتازی که با اهمیت ترین آنها ساخت ارزان، دسترسی و امکان اجرای حداقل ۸ رشته ورزشی است در اولویت برنامه های فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی است و به زودی شاهد افزایش بیش از پیش این زیرساخت ها در سراسر کشور خواهیم بود.
وی در ادامه به طرح شهید سلیمانی اشاره نمود و اضافه کرد: پنج زمین ساحلی در پنج مدرسه کیش اجرا شده و فدراسیون ورزش های دریایی ساحلی درباب تجهیز این زمین ها هم برنامه ریزی و اقدامات لازم را برای راندمان حداکثری این زمین ها انجام خواهد داد.
شجیع در خاتمه از آماده سازی طرحی برای ارائه به شهرداری های کشور آگاهی داد و اظهار داشت: طرحی برای اجرای زمینهای ساحلی محله محور درحال تهیه است که به زودی برای شهرداری های سراسر کشور ارسال خواهد شد.

منبع: