رضایت و حمایت باشگاه اتحاد کلباء از فرهاد مجیدی

فرم نو: هیئت مدیره و رییس باشگاه اتحاد کلباء پس از حذف شدن از جام ریاست امارات جلسه ای را با حضور فرهاد مجیدی برگزار کردند و به پشتیبانی از این مربی ایرانی پرداختند.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از الخلیج، اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی در جام ریاست امارات پس از آن که برابر البطائح به تساوی سه بر سه دست پیدا کرد در ضربات پنالتی شکست خورد و از دور رقابت ها حذف شد.
باشگاه اتحاد کلباء جلسه ای را با حضور رئیس، نایب رییس و برخی از اعضای هیئت مدیره به همراه فرهاد مجیدی برگزار کردند و در این نشست به پشتیبانی از سرمربی ایرانی پرداختند و از عملکرد تیم ابراز رضایت شد.
در این نشست به بررسی نتایج و عملکرد تیم پرداخته شد و خواهان تلاش و کار بیشتر در دیدارهای پیش رو شدند. رییس و نایب رییس باشگاه از نتایج تیم با فرهاد مجیدی ابراز رضایت کردند و به پشتیبانی از او پرداختند.
محمد مطر الزعابی، نایب رییس باشگاه اتحاد کلباء اظهار داشت: باوجود شکست برابر البطائح به اذعان همه کارشناس اتحاد کلباء فصل خوبی را پشت سر می گذارد. البته ما در این بازی هم تیم برتر میدان در هر دو نیمه بودیم اما بدشانس بودیم و در ضربات پنالتی شکست خوردیم. ما از عملکرد فرهاد مجیدی رضایت کامل داریم و به پشتیبانی از او می پردازیم.
اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی نتایج خوبی در فصل جاری لیگ امارات کسب کرده است و پیش بینی می شود که قرارداد این مربی تمدید شود و یا این که راهی یک تیم سرشناس تر شود. البته خبرهایی درباره ی احتمال حضور وی در تیم ملی فوتبال امارات هم به گوش می رسد.

منبع: