واکنش آنچلوتی به جذب بلینگهام

فرم نو: سرمربی رئال مادرید به احتمال جذب ستاره انگلیسی بوروسیا دورتموند واکنش نشان داد.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از مارکا، در ایام اخیر خبرهای زیادی درباره ی نزدیک شدن جود بلینگهام ستاره جوان انگلیسی ها به رئال مادرید به گوش رسیده است که این موجب شد تا کارلو آنچلوتی به این مساله واکنش نشان دهد.
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در واکنش به جذب ستاره دورتموند اظهار داشت: بله من هم زیاد دراین زمینه شنیده ام. همه از احتمال پیوستن بلینگهام و یا انزو فرناندز به رئال خبر می دهند اما من بازیکنان حاضر در تیمم را ترجیح می دهم. من بهترین ها را در اختیار دارم. بازیکنانی مثل کاماوینگا، والورده و شوامنی، هم جوان و بااستعداد هستند و هم بسیار عالی بازی می کنند.
او درباره ی درگذشت جیان لوکا ویالی اظهار داشت: روز ناراحت کننده ای برای من بود. ویالی دوستی خوب و بازیکنی با کیفیت بود که از میان ما رفت.
آنچلوتی درباره ی این سوال که چه بازیکنانی خواهان جدایی از رئال شده اند، اظهار داشت: هر بازیکنی که از من مشاوره بخواهد از او دریغ نخواهم کرد. هنوز هیچ بازیکنی به دفتر من نیامده است. همه با نهایت تمرکز به بازی با ویارئال فکر می کنند. ما بازی های زیادی پیش رو داریم و به همه بازیکنان خود نیاز داریم. هیچ بازیکنی در رئال نیست که نسبت به بازی نکردن اعتراض داشته باشد. همگی با نهایت تمرکز به کار خود ادامه می دهند.
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید درباره ی گواردیولا اظهار داشت: گواردیولا مربی بزرگی است که دست به کارهای جدید و هیجان انگیز در فوتبال زده است.
او در آخر درباره ی تجربه اش از کار کردن در رئال اظهار داشت: کار کردن در رئال مادرید برای من بهترین کار است. من بسیار خوش شانس هستم که در بهترین باشگاه جهان مربیگری می کنم و با لذت به کار خود ادامه می دهم و به خوبی می دانم که هم روزهای خوبی را تجربه می کنم و هم روزهای تلخ را.

منبع: