آگوئرو: دوست ندارم مربی شوم تا مثل گواردیولا کچل شوم

فرم نو: سرخیو آگوئرو اعتراف کرد با دیدن پپ گواردیولا تصمیم گرفته به این زودی ها مربیگری نکند.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از اسپورتال، سرخیو آگوئرو پنج سال را زیر نظر پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی گذراند و در طول این مدت آنها با هم رابطه خوبی داشتند. در دوران آگوئرو در سیتی، او با زدن ۲۶۰ گل در ۳۹۰ بازی، به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه شناخته شد.
این بازیکن آرژانتینی تنها پنج ماه بعد از ترک منچسترسیتی و پیوستن به بارسلونا، مجبور شد در سال ۲۰۲۱ به سبب مشکلات قلبی از این ورزش کناره گیری کند.
با این وجود، بنظر می رسد که او کمی مردد است که در آینده نزدیک مربیگری را شروع کند.
سرخیو آگوئرو اظهار داشت: دوست ندارم فعلا مربی شوم تا مثل پپ کچل شوم! او مطمئناً یک متفکر است. پپ خیلی سخت گیر است و شاید برای همین است که مربی موفقی است و قهرمانی های زیادی کسب کرده است. در تیم گواردیولا اگر وزن ایده آل شما ۷۹ تا ۸۰ کیلوگرم باشد و ۸۰ کیلو و ۱۰۰ گرم وزن داشته باشید، جریمه می شوید و بازی نمی کنید. در یکی از هفته های لیگ وی گفت من تو را کنار گذاشتم برای اینکه این هفته چاق شدی.
زمانی که گواردیولا برای نخستین بار اهتمام کرد آگوئرو را تمرین دهد، کمی تنش بین آنها وجود داشت. مهاجم سابق سیتی اعتراف کرد: در سال اول، لحظه ای که پپ به منچسترسیتی آمد، به من اظهار داشت: تو نمی توانی اینطور تمرین کنی.
من پاسخ دادم: اما من اینطور تمرین می کنم، به روش خودم تمرین می کنم. اگر بخواهید من را جریمه کنید مشکلی نیست اما راه خودم را می روم. بنا بر این مشکلات زیادی داشتیم. بنا بر این است که وقتی او آمد، من بسیار کم بازی کردم.

منبع: