نادال: درباره ی بازنشستگی از من سوال نکنید

فرم نو: تنیسور اسپانیایی از خبرنگاران خواست که از او درباره ی بازنشستگی سوال نپرسند.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از اکیپ، رافائل نادال، تنیسور اسپانیایی بعد از شکست مقابل کامرون نوری بریتانیایی در تورنمنت تیمی جام یونایتد استرالیا در یک کنفرانس مطبوعاتی از خبرنگاران خواست تا از او درباره ی بازنشستگی سوال نپرسند. این تنیسور اسپانیایی که در ۲۲ تورنمنت گرند اسلم قهرمان شده است اظهار داشت که از چنین سوالاتی خسته شده است. نادال در آخرین روز سال ۲۰۲۲ میلادی در نخستین مسابقه در جام یونایتد در استرالیا مغلوب کامرون نوری بریتانیایی شد.

نادال در نشست خبری خود پس از شکست برابر کامرون نوری اظهار داشت: هر بار که به یک کنفرانس مطبوعاتی می آیم، احساس می کنم باید به کارم در دنیای تنیس پایان دهم. شما خیلی خیلی به این پرسش علاقه دارید. هم اکنون چنین چیزی وجود ندارد. وقتی آن روز رسید به شما خبر می دهم. از سوال در مورد بازنشستگی خودداری کنید برای اینکه من اینجا هستم تا به بازی تنیس ادامه دهم.

نادال ۳۶ ساله در نخستین بازی خود در جام یونایتد با نتایج مغلوب نوری شد. نوری نفر چهاردهم جهان، در چهار دیدار قبلی خود مقابل نادال اسپانیایی شکست خورد و حتی یک ست هم از او نگرفته بود.

نادال ۲۲ گرند اسلم همچون ۱۴ رولان گاروس را فتح کرده تا پرافتخارترین تنیسور تاریخ باشد. او هم اکنون در رتبه دوم رنکینگ جهانی بهترین تنیسورهای مرد قرار دارد.

منبع: