آنچلوتی: منتظر یک بنزما متفاوت باشید

به گزارش فرم نو، سرمربی رئال مادرید از پیروزی برابر وایادولید خوشحال است و به ستایش از کریم بنزما پرداخت.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید با درخشش کریم بنزما در دیدار برابر وایادولید به پیروزی دست پیدا کرد تا بطور موقت به بالای جدول رده بندی صعود کند.
رئال در آخرین بازی خود در سال 2022 توانست با دبل بنزما در خانه وایادولید به پیروزی برسد.
آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: باید در بازی پایانی خود در این سال فراموش نشدنی به پیروزی دست پیدا می کردیم. به خوبی دفاع نکردیم با این وجود مهم کسب پیروزی بود که به آن رسیدیم. بازی سخت و پیچیده ای بود و حریف کار را برای ما سخت کرد. این پیروزی به سادگی به دست نیامد.
او افزود: ما در نیمه نخست خوب بازی نکردیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و در نهایت به سه امتیاز رسیدیم. با عملکرد خوب بنزما و کورتوا این پیروزی به دست آمد. بنزما در این بازی هم ارزش های خویش را نشان داد. منتظر یک بنزمای متفاوت باشید.
آنچلوتی در رابطه با ضربه پنالتی بنزما اظهار داشت: من قوانین را به خوبی می دانم و براین باور هستم که پنالتی ما درست بود اما سرمربی وایادولید چنین نظری نداشت.
سرمربی رئال مادرید در رابطه با کاماوینگا که سازنده گل دوم بود، اظهار داشت: کاماوینگا از زمانی که به رئال آمده است نشان داده است که چه بازیکن باکیفیتی است. او انرژی زیادی دارد و در این بازی سرنوشت ساز ظاهر شد و یک پاس گل داد. او بازیکن مهمی برای ما است.
سرمربی رئال مادرید در انتها صحبت های خود در رابطه با ادن هازارد هم اظهار داشت که وی در بازی بعدی تیم به میدان خواهد رفت.

منبع: