سرپرست هیئت دوومیدانی اصفهان: دوومیدانی اصفهان به روزهای درخشان خود بازمی گردد

به گزارش فرم نو، سرپرست هیئت دوومیدانی استان اصفهان اظهار داشت: اصفهان در رشته دوومیدانی همواره جزء استانهای افتخارآفرین کشور بوده است و تلاش می نماییم به روزهای درخشان خود در این رشته ورزشی باز گردد.

علیرضا احسانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلان اینکه اصفهان در رشته دوومیدانی همواره جز استانهای سرآمد و افتخارآفرین کشور محسوب می شده است، گفت: در همین راستا تلاش خواهیم کرد دوومیدانی استان به جایگاه والای خود بازگردد و روزهای درخشان خویش را تکرار کند.
وی اضافه کرد: باتوجه به شرایط هیئت دوومیدانی اصفهان و ضرورت ساماندهی امور، مسئولیت اداره این هیئت را تا زمان برگزاری انتخابات ریاست هیئت پذیرفتم.
سرپرست هیئت دوومیدانی استان اصفهان اشاره کرد: در اولین اقدام، نشست صمیمانه جامعه بزرگ پیشکسوتان و مربیان دوومیدانی استان اصفهان را به میزبانی باشگاه ذوب آهن اصفهان برگزار کردیم که خوشبختانه با استقبال خوبی همراه بود و در این محفل، پیشکسوتان و مربیان فعال دوومیدانی به بیان مسائل، پیشنهادات و انتظارات پرداختند و هم اندیشی بسیار خوبی برای پیشبرد برنامه های هیئت دوومیدانی استان شکل گرفت.
احسانی با اعلان اینکه در آینده نزدیک هم نشست هایی با حضور ورزشکاران و فعالان شهرستانی خواهیم داشت، اظهار داشت: از برنامه های اصلی هیئت دوومیدانی این است که بتوانیم از ظرفیت های عظیم پیشکسوتان و مربیان پرافتخار دوومیدانی استان بهره ببریم و این ورزش مادر را به روزهای پرافتخار خود بازگردانیم.
وی افزود: خوشبختانه ورزشکاران توانمند بسیاری در استان اصفهان وجود دارد که در قسمت آقایان و بانوان موفق به کسب رتبه های مختلف در سطح ملی و بین المللی شدند و بی شک با برنامه ریزی و همدلی ایجاد شده، روزهای درخشانی در انتظار دوومیدانی اصفهان خواهد بود.
سرپرست هیئت دوومیدانی استان اصفهان اضافه کرد: جلسات و نشست های تخصصی با پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران دوومیدانی استان برگزار خواهیم کرد و تلاش می شود با شناسایی نقاط قوت و ضعف، شرایط هموار شدن مسیر و رشد دوومیدانی برقرار شود.
به گزارش فرم نو به نقل از مهر، علیرضا احسانی هفته گذشته به عنوان سرپرست جدید هیئت دوومیدانی استان اصفهان معرفی گردید. وی از قهرمانان دوومیدانی ایران و یکی از برترین رکوردداران این رشته است که از سال ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۵ عضو تیم ملی دوومیدانی ایران و تیم ذوب آهن بوده است.

منبع: