مدیر كل ورزش و جوانان خراسان رضوی اعلام كرد؛ برخورد جدی با باشگاه های ورزشی بدون مجوز در خراسان رضوی

به گزارش فرم نو، مشهد ـ مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار داشت: باشگاه هایی که مجوز فعالیت ندارند تا پایان دیماه برای دریافت مجوزهای مربوطه فرصت دارند و در صورت عدم دریافت مجوزها با آنها برخورد خواهد شد.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، علی اکبر هاشمی جواهری در مورد فعالیت باشگاه ها در استان، اظهار نمود: در سطح استان و مشهد سهم عمده ای از ورزش به دوش باشگاه های ورزشی است و خدمات شایانی را به استان عرضه می دهند.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اضافه کرد: باشگاه هایی وجود دارد که مجوز نداشته یا تاریخ مجوز آنها منقضی شده است. به سبب انجام نظارت بهتر و این که مردم در استفاده از خدمات باشگاه ها با مشکلی مواجه نشوند، بنا شد باشگاه های مجوزدار و بدون مجوز تفکیک شوند.
وی با اشاره به اینکه حمایت های اداره کل ورزش و جوانان از باشگاه هایی که مجوز دارند افزایش پیدا خواهد کرد، افزود: با همکاری نهادهای نظارتی به دنبال معرفی باشگاه هایی که مجوز دارند، در سایت اداره کل ورزش وجوانان هستیم. ضمن این که باشگاه هایی که مجوز فعالیت ندارند تا پایان دیماه بری دریافت مجوزهای مربوطه فرصت دارند و در صورت عدم دریافت مجوزها با آنها برخورد خواهد شد.
هاشمی جواهری اظهار داشت: در باشگاه ها برخی چارچوب ها رعایت نمی گردد. بعنوان مثال از مربی هایی که مجوز فعالیت دارند استفاده نمی کنند و برخی مکمل ها استفاده می شود که سلامت جامعه را به خطر می اندزد.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: اخیراً بارگذاری مدارک از راه سایت امکان پذیر است و باشگاه ها برای دریافت مجوزهای قانونی باید به سایت اداره کل ورزش و جوانان رجوع کنند. تلاش ما تسهیل این امر است در صورت بروز هرگونه مشکلی می توانند با امور باشگاه ها تماس بگیرند.
وی اعلام نمود: اخیراً بارگذاری مدارک از راه سایت امکان پذیر است و این مورد باعث تسهیل و سرعت فرایند صدور مجوزها شده است. باشگاه ها برای دریافت مجوزهای قانونی باید به اداره ورزش و جوانان شهرستان خود رجوع کنند و بعد از تکمیل درخواست مبادرت به بارگذاری مدارک نمایند. تلاش ما تسهیل این امر است در صورت بروز هرگونه مشکلی می توانند با امور باشگاه ها تماس بگیرند.

منبع: