رودریگو: این عجیب ترین بازی عمرم بود

فرم نو: ستاره برزیلی رئال مادرید دیدار برابر الچه را به خاطر لغو سه گل تیمش توسط VAR عجیب ترین بازی دوران فوتبالی اش دانست.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید در دیدار برابر الچه با سه گل به پیروزی دست پیدا کرد.
رئال که در هفته دهم لالیگا میهمان الچه بود یکی از عجیب ترین بازی های خودرا به نمایش گذاشت به طوریکه علاوه بر زدن سه گل که داور قبول کرد سه گل دیگر هم به ثمر رساند که داور آنها را مردود اعلام نمود.
رودریگو ستاره برزیلی رئال مادرید درباره ی این بازی اظهار داشت: بازی عجیی بود. این برای اولین بار است که داور سه گل تیمم را لغو می کند. این عجیب ترین بازی دوران فوتبالی من بود با اینحال خوشحال هستم که به پیروزی دست پیدا کردیم و سه امتیاز را بدست آوردیم.
او درباره ی نمایش خود در فصل جاری اظهار داشت: وقتی رسانه ها با من صحبت می کنند این نشان میدهد که عملکرد خوبی داشته ام. من در این بازی هم دستورات سرمربی تیم را اجرا کردم و دو پاس گل دادم که این بسیار خوشحال کننده است.
این ستاره برزیلی در آخر اظهار داشت: گاهی اوقات نمی دانم که در میدان چه می کنم(باخنده) سرمربی تیم از من می خواهد که مدام حرکت کنم و این موجب می شود تا جنب و جوش زیادی داشته باشم.
رودریگو در دیدار قبلی رئال مادرید در ال کلاسیکو هم عملکرد خوبی از خود نشان داد به طوریکه یک پنالتی گرفت و آنرا تبدیل به گل کرد تا در رقم خوردن این پیروزی باارزش نقش داشته باشد.
رئال با پیروزی که در این بازی به دست آورد 28 امتیازی شد و جایگاه خودرا در بالای جدول رده بندی مستحکم تر کرد.

منبع: