مشكلات مدیریتی وجود داشت توضیحات مدیرعامل شرکت توسعه در مورد تاخیر در آغاز دیدار پرسپولیس

به گزارش فرم نو، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در مورد دلیل تاخیر ۱۵ در آغاز دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی توضیح داد و تصریح کرد که با مسببین احتمالی برخورد شده است.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال روز گذشته یکشنبه و با ۳۰ دقیقه تاخیر شروع شد.
در همین رابطه علیرضا عاصم یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این اتفاق نباید می افتاد، از هواداران فوتبال بابت این مورد و مشکل بوجود آمده عذرخواهی می کنم. همینطور باید از صدا و سیما هم بابت تاخیر در آغاز بازی عذرخواهی داشته باشم بخصوص که کنداکتور برنامه های سازمان به خاطر همین وقفه از نظم خارج شد.
وی با اشاره به اینکه اجازه تکرار چنین اتفاقاتی را نمی دهیم اظهار داشت: در فضای فعلی نباید هم تراز با دیگران شد تا اتفاقات روز گذشته رقم نخورد. در مورد تاخیر بوجود آمده در آغاز بازی هم یکسری مشکلات مدیریتی سبب آن شد.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ضمن اشاره به قدمت مجموعه ورزشی آزادی تصریح کرد: طبق پروتکلهای همیشگی، پیش از آغاز بازی در مورد یکسری تجهیزات و مسائل باید ارزیابی لازم صورت گیرد همچون تست فیوز، ظاهراً این تست پیش از بازی روز گذشته انجام نشده بود و مشکل آن به بازی کشیده و سبب ایجاد تاخیر شد.
عاصم یوسفی خاطرنشان کرد: کاری که در ۲۰ دقیقه صورت می گیرد باید پیش از بازی انجام بشود تا در شروع بازی مشکل ایجاد نکند.
«کنار گذاشتن مددی از مدیریت مجموعه ورزشی آزادی در همین راستا انجام شد؟» وی در پاسخ اظهار داشت: از مددی و تلاش هایی که برای مجموعه ورزشی آزادی داشته تشکر می کنم اما در این فضا اگر مشکلی ایجاد شود، با آن برخورد خواهد شد و کوتاه نمی آییم.