ژاوی: بهتر از بایرن بودیم

فرم نو: سرمربی آبی اناری ها تیمش را مستحق شکست برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا ندانست.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از مارکا، بارسلونا در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در آلیانس آره نا به مصاف بایرن مونیخ رفت و با دو گل شکست خورد.
ژاوی تیمش را مستحق شکست در این بازی نمی داند.
وی در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: در لیگ قهرمانان اروپا وقتی فرصت های زیادی را از دست می دهید باید منتظر باز شدن دروازه خود بود. ما در این بازی فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما از آنها استفاده نکردیم این در حالی بود که بایرن مونیخ از فرصت های خود به خوبی بهره برد و به گل رسید.
او افزود: من بر این باور هستم که عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. در نیمه نخست بسیار بهتر از حریف بودیم. نتیجه بازی به هیچ وجه بیان کننده عملکرد تیم در میدان نیست. ما شکست خوردیم اما مستحق آن نبودیم.
ژاوی در ادامه صحبت هایش اظهار داشت: شکست یک گام روبه عقب است با اینحال باید از اشتباهات خود درس گرفت. ما به خاطر اشتباهاتی که داشتیم شکست خوردیم البته باید این را هم اظهار داشت که در خیلی از دقایق بهتر از حریف بودیم.
ژاوی در آخر درباره ی این که آیا داور پنالتی آنها را نگرفت، اظهار داشت: من چیزی ندیدم اما همه می گویند که پنالتی رخ داد. به هر حال داور چیزی نگرفت.

منبع: