ام باپه بهترین گلزن تاریخ PSG در لیگ قهرمانان اروپا شد

به گزارش فرم نو، ستاره جوان پاری سن ژرمن با گلزنی در دیدار برابر نماینده رژیم صهیونیستی به صورت مشترک با کاوانی به بهترین گلزن تاریخ این تیم در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شدند.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر مکانی با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.
ام باپه در این بازی هم درخشید و توانست یکی از گل های پاری سن ژرمن را به ثمر رساند.
این فوق ستاره فرانسوی از زمان حضورش در پاری سن ژرمن ۴۶ بار برای این تیم در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته است و توانسته ۳۰ گل در این رقابت ها به ثمر رساند.
شبکه آماری اوبتا اعلام نمود که ام باپه با گلی که در بازی برابر مکابی به ثمر رساند به رکورد کاوانی بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا رسید. بدین سان این بازیکن جوان به صورت مشترک با کاوانی به بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاریسی در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شدند.
باتوجه به این که کاوانی از پاری سن ژرمن جدا شده است و ام باپه همچنان در این تیم بازی می کند او می تواند شمار گل های خویش را افزایش دهد تا به تنهایی بهترین گلزن تاریخ این باشگاه باشد.
ام باپه در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا درخشیده است و در دو بازی ۳ گل به ثمر رسانده است. وی در تابستان سال ۲۰۱۷ با ۱۸۰ میلیون یورو از موناکو به پاری سن ژرمن پیوست و اخیرا قراردادش را تا سال ۲۰۲۵ با این تیم تمدید کرد.
پاری سن ژرمن با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۶ امتیازی شد و در بالای جدول رده بندی این گروه قرار گرفت.