مدعی های قهرمانی جام جهانی از دید باتیستوتا

فرم نو: مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین مدعی های قهرمانی جام جهانی را معرفی نمود.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از سایت completesports، گابریل باتیستوتا، مهاجم سابق آرژانتینی درباره ی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به صحبت پرداخت. فرانسه، برزیل، آرژانتین، پرتغال، اسپانیا و آلمان به عنوان مدعی های قهرمانی شناخته شدند. باتیستوتا که در سه جام جهانی ۱۹۹۴، ۱۹۹۸ و ۲۰۰۲ حضور داشت، درباره ی قهرمانی در جام جهانی صحبت کرد و اظهار داشت: مدعی های قهرمانی خیلی هستند. در اسپانیا می گویند که امسال نمی توانند بسادگی جام جهانی را از دست بدهند. بلژیک، انگلیس و آلمان هم هستند. فرانسه مدافع عنوان قهرمانی است و طبیعتا در این دوره هم شانس دارد.

او در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: تیم ملی ما روزهای خوبی را سپری می کند. ما درحال سپری کردن شرایط خوب هستیم و به این تیم امیدوار هستم. من فوتبال بازی کردم و باید بگویم فوتبال ریاضی نیست.

آرژانتین دو بار در سالهای ۱۹۷۸ و ۱۹۸۶ قهرمان جام جهانی شده است. آنها در مسابقات امسال در گروه C در کنار عربستان سعودی، مکزیک و لهستان قرار دارند.

آخرین باری که آرژانتین با هدایت اسکالونی و حضور مسی شکست خورده است به سال ۲۰۱۹ و برابر برزیل برمی گردد، البته آلبی سلسته این شکست را جبران کرد و موفق شد برزیل را در ماراکانا شکست دهد و قهرمان کوپا آمه ریکا شود.

شاگردان اسکالونی سه سال است که برابر هیچ تیمی شکست نخورده اند و این نشان میدهد که آنها با شرایط بسیار خوبی در جام جهانی قطر به میدان خواهند رفت و از مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

منبع: