سریع ترین مرد جهان: پس از المپیک و اروپا حالا باید طلای جهان را بگیرم

به گزارش فرم نو، سریع ترین مرد حال حاضر جهان پس از مدت ها دوری از صحنه رقابت بازگشت شکوهمندانه ای داشت و مدال طلای قهرمانی اروپا را به دست آورد.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از رویترز، مارسل یاکوبس قهرمان ایتالیایی و برنده طلای دوی ۱۰۰ متر جهان که در سال ۲۰۲۲ گرفتار صدمه دیدگی شده بود، در ماده ۱۰۰ متر رقابت های قهرمانی دو و میدانی اروپا با رکورد ۹.۹۵ به مدال طلا رسید. ژارنل هیوز از بریتانیا با ۹.۹۹ دوم شد. جرمیا آزو دیگر ورزشکار بریتانیا هم با رکورد ۱۰.۱۳ برنز گرفت.
مارسل یاکوبس در رقابتهای دو و میدانی قهرمانی اروپا در مونیخ توانست بازگشت خوبی به رقابت ها داشته باشد و نشان دهد کاملا آماده است. این دونده ۲۷ ساله ایتالیایی که از ناحیه ساق پا گرفتار صدمه دیدگی شده بود پس از این قهرمانی اظهار داشت: فصل سختی را با مشکلات و مصدومیت زیاد پشت سر گذاشتم. پای من شرایط خوبی ندارد و از این که مسابقه از نظر فنی چگونه پیش رفت راضی نیستم، مشکلاتی در دویدن من وجود داشت اما من با کسب مدال طلا خیلی خیلی خوشحال هستم. پس از طلای المپیک، حالا طلای اروپا را گرفته ام. هم اکنون باید طلای قهرمانی جهان را بگیرم.
رقابت های دو و میدانی قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۳ به میزبان بوداپست مجارستان برگزار می گردد و یاکوبس امیدوار است در این رقابت ها به مدال طلا برسد و خودش را برای المپیک پاریس به بهترین شکل ممکن آماده کند.

منبع: