مدیر تیم های ملی: ویزا نیاید دوومیدانی کاران به آمریکا نمی روند

در فاصله سه روز مانده تا رقابت های دوومیدانی قهرمانی جهانی در آمریکا هنوز ویزای نمایندگان ایران صادر نشده و تکلیف اعزام دو ورزشکار ایران به این رویداد معلوم نیست.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، هجدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان مقرر است از ۲۴ تیر الی ۲ مردادماه در اورگان آمریکا اجرا شود. احسان پیرجهان و احسان حدادی دو ورزشکار ایران جواز حضور در این رویداد را کسب کرده اند اما تا به امروز ویزای آنها صادر نشده است.
فردین پور مدیر تیم های ملی دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: احسان حدادی در ماده پرتاب دیسک سهمیه این رقابتها را نگرفته اما از طرف فدراسیون جهانی جهت شرکت در مسابقات دعوت شده است. مهدی پیرجهان هم در ماده ۴۰۰ متر با مانع موفق به کسب ورودی جهانی شده است.
وی اضافه کرد: این رقابت ها از ۲۴ تیر شروع می شود اما تا به امروز ویزای ورزشکاران صادر نشده است. هر چند احسان حدادی برای سفر به آمریکا مشکل ندارد اما با توجه به این که مقرر است تیم ایران در این رقابت ها حاضر شود چنانچه روادید دوومیدانی کاران نیاید نماینده ای در این دوره از رقابت ها نخواهیم داشت.
فردین پور اشاره کرد: هر ساله در این رقابت ها نماینده داریم و امیدواریم در این دوره هم ورزشکاران ما در مسابقات جهانی شرکت نمایند.
وی افزود: درباب عدم اعزام یا سفر تیم فردا تصمیم گیری خواهد شد.