كلوپ: انتقال مانه به بایرن مونیخ، عادلانه و تمیز بود

به گزارش فرم نو سرمربی لیورپول درباره انتقال مهاجم تیمش به بایرن مونیخ صحبت کرد و او را بازیکنی استثنایی و انسانی خوب توصیف کرد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از بیلد، سادیو مانه در ازای ۳۲ میلیون یورو به اضافه پاداش، از لیورپول به بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا رفت. یورگن کلوپ اظهار داشت: من روشی که صورت گرفت را دوست داشتم. این نقل و انتقال خیلی تمیز و عادلانه رخ داد. سادیو مانه یک چالش جدید می خواست، پیدا کردن یک باشگاه جدید برای وی در اولویت بود. مذاکره با این بازیکن هیچ گاه آسان نبود چون خودش دوست داشت به تیم دیگری برود.

کلوپ از بازیکن سابق خود که با او قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، جام باشگاه های جهان، سوپر جام یوفا، لیگ برترانگلیس، جام حذفی انگلیس و جام اتحادیه شد، تمجید کرد و اظهار داشت: مانه بازیکن بسیار خوبی است. او بازیکنی در سطح جهان است. مانه یکی از بهترین مهاجمان تمام دوران لیگ برتر است و همین طور یک انسان فوق العاده نیز است. ما فصل بسیار خوبی داشتیم هر چند که اختتام خوشحال کننده ای را تجربه نکردیم و نتوانستیم قهرمانی در لیگ قهرمانان را کسب نماییم، البته از عملکرد تیم در کل راضی بودیم و الان هم خوشحالم که باردیگر برگشته ایم تا تمرینات را شروع نماییم.

سرمربی لیورپول در ادامه فاش کرد در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید خانواده اش تحت تأثیر مشکلات بزرگ اطراف ورزشگاه دو فرانس قرار گرفتند. سرمربی سابق ماینتس و دورتموند بوندسلیگا اظهار داشت: من فقط چند نفر را دیدم که خوش شانس بودند و مشکلی در این دیدار نداشتند. هر کس دیگری که ملاقات کردم همچون خانواده ام مشکلات بزرگی داشتند.

یورگن کلوپ در فصلی که گذشت با لیورپول نتایج خوبی کسب نمود و با این تیم نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ جزیره را به دست آورد.

سادیو مانه کارش را در بایرن مونیخ آغاز کرد. این بازیکن روز پنجشنبه وارد مونیخ شد و جمعه برای نخستین بار با هم تیمی های جدید خود تمرین کرد. بیشتر بازیکنان جدید همچون نصیر مزروعی که بتازگی به خدمت گرفته شده نیز حضور داشتند.

بایرن نخستین بازی خود در فصل جدید در تاریخ ۳۰ جولای برگزار خواهدنمود. سپس تیم مونیخ در سوپرکاپ با برنده جام حذفی یعنی لایپزیگ بازی خواهدنمود. این تیم در نخستین دیدار خود در فصل جدید بوندسلیگا برابر اینتراخت فرانکفورت قرار می گیرد که فصل قبل قهرمان لیگ اروپا شد.