سیلوا: نیمار باید راهی چلسی شود

فرم نو: مدافع برزیلی چلسی ابراز امیدواری کرد که نیمار را با پیراهن این تیم لندنی ببیند.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از اسپورت، تیاگو سیلوا که برای حضور در یک برنامه تبلیغاتی راهی برزیل شده است ابراز امیدواری کرد که نیمار راهی چلسی شود تا با او هم بازی شود.

سیلوا و نیمار در پاری سن ژرمن با هم هم بازی بودند که سیلوا از این تیم جدا شد تا پیراهن چلسی را بر تن کند. او اظهار داشت: به نظرم باید نیمار راهی چلسی شود. اگر این انتقال نهایی شود خیلی خوب خواهد بود. او احتیاج به تعریف ندارد.

مدافع برزیلی چلسی درباره مذاکره این باشگاه با نیمار اظهار داشت: من نمی دانم که آیا باشگاه مذاکره ای با نیمار داشته است یا نه اما امیدوارم که این انتقال نهایی شود.

نیمار که در سال ۲۰۱۷ به پاری سن ژرمن پیوست گران ترین خرید تاریخ این باشگاه به شمار می آید. او تا سال ۲۰۲۵ با تیم پاریسی قرارداد دارد اما خبرهای زیادی درباره احتمال جدایی وی در تابستان سالجاری به گوش می رسد.

حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا با شکست تلخ برابر رئال مادرید انتقادهای زیادی را از نیمار به دنبال داشت تا جایی که حتی ناصر الخلیفی رئیس باشگاه هم از احتمال جدایی این بازیکن گفت. از چلسی، منچستر یونایتد، یوونتوس و بارسلونا بعنوان مشتریان نیمار یاد می شود.

منبع: