دیدار مسئولان ورزش ایران با دبیر کل فدراسیون جهانی ژیمناستیک

وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک ایران در سوئیس طی نشستی که با حضور جروم نماینده کمیته بین المللی المپیک انجام شد با دبیر کل فدراسیون جهانی ژیمناستیک ملاقات و گفتگو کردند.

به گزارش فرم نو به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و حمید سجادی وزیر ورزش که به سوئیس سفر کرده اند طی نشستی که با حضور «جروم» نماینده کمیته بین المللی المپیک انجام شد با دبیر کل فدراسیون جهانی ژیمناستیک ملاقات و گفتگو کردند.
صالحی امیری درباب نتایج این دیدار مهم اظهار داشت: در این دیدار وقایع یکسال اخیر ژیمناستیک و مسائل مختلفی که وجود داشت مورد بررسی قرار گرفت. البته بعد از مرور اتفاقات پیش آمده پاسخ های لازم به برخی دغدغه های مسئولین فدراسیون جهانی داده شد.
وی افزود: در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که با هماهنگی فدراسیون جهانی در نخستین فرصت ممکن انتخابات فدراسیون ژیمناستیک اجرا شود.
رئیس کمیته ملی المپیک در خاتمه اشاره کرد: در حقیقت بغیر از دیدار سازنده و امید بخشی که با آقای توماس باخ داشتیم باید گفت بعد از دیدار با مسئولین فدراسیون های جهانی دوچرخه سواری و ژیمناستیک این دو فدراسیون از بلاتکلیفی خارج شدند و با برگزاری انتخابات روند جدید کارهای خودرا شروع خواهند کرد.