مدیركل ورزش و جوانان خراسان رضوی: پروژه جدید ورزشی در خراسان رضوی درحال حاضر تعریف نمی گردد

تایباد ـ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار داشت: پروژه جدید ورزشی درحال حاضر تعریف نمی گردد تا آن زمان که پروژه های موجود بطور کامل آماده و تحویل داده شوند.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، علی اکبر هاشمی جواهری عصر سه شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان تایباد در جمع خبرنگاران درباب تعداد پروژه های نیمه تمام ورزشی در سطح خراسان رضوی اظهار داشت: پروژه هایی زیادی شامل پروژه های کلنگ خورده و آن هایی که ۲۰ یا ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند، در سطح استان رها شده اند.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اضافه کرد: باتوجه به بودجه فعلی، اولویت اول اداره کل با پروژه هایی است که پیشرفت فیزیکی بیش از هفتاد درصد دارند تا زودتر به دست مردم برسد و سپس پروژه های که پنجاه درصد پیشرفت کار دارند الی آخر، در حقیقت پروژه جدیدی تعریف نمی گردد تا آن زمان که پروژه های موجود بطور کامل آماده و تحویل نشدند.
وی با اعلان اینکه سخت افزار قسمتی از کار ورزش است، اظهار داشت: نرم افزار یا ورزشکار در سطح ورزش استان اهمیت بیشتری دارد و اگر همدلی و همراهی و استفاده از امکانات ورزشی که سایر ارگان ها مانند سپاه، آموزش و پرورش و شهرداری باشد، به نظر می آید تا حدود زیادی این کمبودها جبران می شود.
هاشمی جواهری درباب وضعیت ورزشگاه ورزشگاه امام رضا برای میزبانی از بانوان در فوتبال اظهار داشت: حضور بانوان در مسابقات آن هم مسابقات فوتبال و آن هم در شهر مشهد یک سری وضعیت خاصی دارد که بخشی فقط ورزشی نیست، روز گذشته هم معاون ورزشی وزیر در مشهد بود و همین بحث عنوان شد، از ورزشگاه امام رضا (ع) نیز بازدید شد.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار نمود: موضوع ورود بانوان به ورزشگاه امام رضا (ع) می تواند محیا شود حتی بزرگان شهر هم تاکید دارند، اگر فضای ورزشگاه آماده شود، برای حضور بانوان در ورزشگاه نه فقط ورزشگاه امام رضا بلکه بقیه استادیوم های در سطح شهر هیچ منعی وجود ندارد.
وی اشاره کرد: بحثی که برخی دوستان دارند درباب حضور بانوان در ورزش و استادیوم ها دارند، منع شرعی ندارد، ولی باید فضای سالمی برای حضور بانوان محترم فراهم گردد تا شأن آنها حفظ شود.