اولین دوره مدیریت قایقرانی بادبانی در ایران

فرم نو: برای اولین بار در ایران، دوره مدیریت قایقرانی بادبانی (سیلینگ) تحت نظر فدراسیون جهانی انجام خواهد شد.

به گزارش فرم نو به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، دوره مدیریت قایقرانی بادبانی با همکاری مشترک کنفدراسیون سیلینگ آسیا، سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون قایقرانی با حضور مدرس فدراسیون جهانی و نایب رییس کنفدراسیون سیلینگ آسیا به میزبانی هیات قایقرانی منطقه آزاد کیش انجام می شود.
علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی ایران با اشاره به برگزاری مجموعه کارگاه های آموزشی سیلینگ به میزبانی هیات قایقرانی منطقه آزاد کیش، اظهار نمود: این اولین دوره مدیریت سیلینگ در تاریخ ورزش ایران است که تحت نظر فدراسیون جهانی و با همکاری مستقیم کنفدراسیون سیلینگ آسیا در ایران انجام خواهد شد. مقدمات برگزاری این دوره آموزشی از حدود سه ماه گذشته شروع شد و ضمن هماهنگی های لازم با کنفدراسیون سیلینگ آسیا، بعد از ارزیابی های فنی صورت گرفته، از ۲۰ شرکت کننده با داشتن سابقه فنی، تخصصی و کارشناسی حوزه سیلینگ دعوت شد تا در این دوره تخصصی شرکت نمایند.
وی افزود: همین طور از بهترین سیلورهای (ورزشکاران) ملی کلاس های دینگی نیز در این دوره آموزشی دعوت شده است تا نسل آینده مدیران سیلینگ ایران را تشکیل دهند.
سهرابیان درباب دوره آموزشی سیلینگ در کیش افزود: این دوره آموزشی توسط آقای عبدالرحمن ارشد، نایب رییس کنفدراسیون سیلینگ آسیا و از مدرسان ارشد فدراسیون جهانی انجام خواهد شد. ایشان یکی از معدود افسران بین المللی فدراسیون جهانی سیلینگ در غرب آسیا هستند.
نخستین دوره مدیریت قایقرانی بادبانی (سیلینگ) از روز یکشنبه ۲۲ لغایت پنجشنبه ۲۶ خرداد به میزبانی هیات قایقرانی منطقه آزاد کیش و در مجموعه مارینا کیش انجام خواهد شد.

منبع: