پنجمین خروجی قطعی یونایتد در تابستان

به گزارش فرم نو خوان ماتا بعد از ۸ سال بازی در منچستریونایتد از این تیم جدا شد تا پنجمین خروجی قطعی شیاطین سرخ لقب گیرد.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از ساکرنت، انتظار می رود تغییرات اساسی در یونایتد طی ماههای آینده صورت گیرد چونکه سرمربی جدید این تیم یعنی اریک تن هاخ تلاش می کند بعد از یک فصل بسیار ناامید کننده تأثیر خویش را بر باشگاه بگذارد. در حالیکه نمانیا ماتیچ و ادینسون کاوانی تابستان سال جاری از باشگاه جدا خواهند شد، پل پوگبا، جسی لینگارد و حالا خوان ماتا دیگر بازیکنانی هستند که باید راه خروج از اولدترافورد را در پیش بگیرند.
ماتا از زمان پیوستن به یونایتد از چلسی در سال ۲۰۱۴ که با مبلغ ۳۷ میلیون پوند صورت گرفت، ۲۸۵ بازی انجام داد و سه جام به دست آورد. با این وجود، ملی پوش سابق اسپانیا ۳۴ ساله شده است و در فصل های اخیر نیمکت نشین بود و فرصت کمی برای بازی داشت.
یونایتد در اطلاعیه ای اعلام نمود: خوان، از شما متشکرم که هشت سال از دوران حرفه ای خویش را به یونایتد اختصاص دادید. همه در باشگاه برای شما بهترین ها را برای آینده آرزو می کنند.
قبل از او رفتن پل پوگبا و جسی لینگارد هم از یونایتد در تابستان قطعی شده است. روز چهارشنبه با بیان باشگاه منچستریونایتد، پل پوگبا هافبک فرانسوی که از یوونتوس خریده شد، از این تیم جدا شد. از یوونتوس و پاری سن ژرمن بعنوان جدی ترین مشتریان پوگبا یاد می شود اما بایرن هم به جذب این بازیکن علاقه مند شده است. جسی لینگارد هم همانطور که انتظار می رفت از یونایتد جدا شد و باید دید راهی کدام تیم می شود.

منبع: