کورتوا بالاخره در راه درست؟

به گزارش فرم نو تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید در فینال روز شنبه مقابل لیورپول شانس کسب نخستین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از تایمز، تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی زمانی که در اتلتیکومادرید بود توانست به فینال لیگ قهرمانان راه یابد با این وجود تیم وی در فینال مغلوب رئال مادرید شد و کورتوا از رسیدن بعنوان قهرمانی بازماند. دروازه بان رئال مادرید در بین هم تیمی های برتر خود، سرانجام به نخستین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا امیدوار است.

دروازه بان بلژیکی با خنده اظهار داشت: حالا بالاخره در سمت درست هستم چون می دانیم اگر رئال در فینال لیگ قهرمانان اروپا باشد، قهرمان خواهد شد. همه ما برای تاریخ سازی انگیزه داریم.

کورتوا در فینال با اتلتیکو مادرید مقابل رئال در سال ۲۰۱۴ شکست خورد. وقتی وی در سال ۲۰۱۸ به “لوس بلانکوس” پیوست، آنها اخیرا چهار بار در پنج سال قهرمان لیگ قهرمانان شده بودند. با حضور تیبو کورتوا آنها حالا برای نخستین بار در چهار سال قبل در فینال هستند. رئال هر هفت فینال قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا را برده است.

هشت بازیکن رئال مادرید، همچون تونی کروس می توانند برای پنجمین بار این عنوان را کسب کنند. فقط کریستیانو رونالدو این تعداد قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است. البته با در نظر گرفتن جام باشگاه های اروپا فرانسیسکو خنتو بازیکن سابق رئال مادرید رکورددار است که شش بار قهرمان شده است.