پیش بینی جالب توماس مولر از فینال لیگ قهرمانان

فرم نو: توماس مولر پیش بینی نمود دیدار رئال مادرید و لیورپول با تساوی پرگل به اتمام برسد و ضربات پنالتی حکم به برتری قرمزها دهد.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از بیلد، توماس مولر اعتقاد دارد لیورپول بعنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست خواهد یافت. مولر که همراه بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد اظهار داشت: این احساس را دارم که لیورپول بهتر است. با این وجود انتظار دارم یک فینال بسیار نزدیک در روز شنبه در پاریس برگزار گردد.
مولر که خود توانست دو بار با بایرن قهرمان شود، اظهار داشت: باید ببینید رئال در لیگ و به ویژه در لیگ قهرمانان اروپا چه کرده است. رئال تیم خیلی خوبی است و فکر نکنم در جریان بازی شکست بخورد. پیش بینی من تساوی ۲ بر ۲ است و لیورپول در ضربات پنالتی پیروز خواهد شد. کاش می توانستیم در فینال باشیم. این تقصیر خودمان است که از فرصت بازی استفاده نکردیم. ویارئال ما را شکست داد در غیر این صورت ما در نیمه نهایی با لیورپول دیدار می کردیم.
مولر نمی داند که آیا بازی را بصورت زنده از تلویزیون تماشا خواهد نمود یا خیر. او اظهار داشت: اساسا نتیجه این دیدار را پیگیری خواهم کرد. با این وجود نمی دانم بتوانم بازی را ببینیم یا خیر.

منبع: