در گزارش فرم نو مطرح شد؛ منجیل میزبان مسابقات بین المللی دو و میدانی می شود

به گزارش فرم نو نائب قهرمان المپیک ضمن اشاره به ظرفیت خوب شهرستان رودبار برای برگزاری مسابقات بین المللی، اظهار داشت: منجیل اردیبهشت ماه سال آینده میزبان مسابقات بین المللی دو و میدانی می شود.

احسان حدادی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به ظرفیت های پرارزش شهرستان رودبار در بخش های مختلف ورزشی، اظهار نمود: منجیل پتانسیل خوبی در برگزاری مسابقات دو و میدانی دارد و از این ظرفیت باید بهترین بهره را گرفت.
وی ضمن اشاره به برگزاری مسابقات پرتابی دو و میدانی جایزه بزرگ کشور، اضافه کرد: با هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون، بنا داریم مسابقات جایزه بزرگ کشور که سهمیه مسابقات المپیک ۲۰۲۴ هم هم به حساب می آید را در شهر منجیل برگزار نماییم.
نایب قهرمان المپیک با اشاره به اینکه اوایل اردیبهشت ماه این مسابقات برگزار می شود، اظهار داشت: فقط دو کشور آلمان و آمریکا دارای شرایط مشابه منجیل برای برگزاری چنین شرایطی از لحاظ وضعیت اقلیمی هستند، که انتظار داریم همه برای چنین رویدادی در شهرستان رودبار، کمک کنند تا به بهترین شکل ممکن برگزار گردد.
حدادی با اشاره ظرفیت های مغفول مانده ورزش در گیلان و بخصوص رودبار، بیان نمود: نگاه ها به ورزش گیلان و رودبار باید مسئولانه و دلسوزانه باشد تا بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

منبع: