جدایی دیبالا از یوونتوس در تابستان

فرم نو: مهاجم آرژانتینی یوونتوس در تابستان بصورت آزاد این تیم را ترک خواهدنمود.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از گاتزتادلواسپورت، قرارداد پائولو دیبالا دبا تیم یوونتوس در تابستان یعنی در آخر فصل جاری به انتها خواهد رسید. این بازیکن آرژانتینی نتوانسته با “بیانکونری” تمدید کند و هیچ توافقی صورت نگرفته است.

‘اسکای اسپورت’ آگاهی داد که پاول ندود، نایب رییس باشگاه روز دوشنبه با مدیربرنامه های این فوتبالیست ملاقات کرد اما این گفت و گو برای دیبالا نتیجه ای نداشت و هیچ توافقی صورت نگرفت تا دیبالا را جدا شده بزرگ یوونتوس در تابستان بدانیم. این مذاکرات دو ساعت طول کشید که طی آن هر دو طرف مذاکره خواسته های خودرا مطرح نمودند. این خواسته ها شامل پیشنهاد باشگاه برای کاهش دستمزد دیبالا نسبت به قبل بود که مورد موافقت قرار نگرفت.

یوونتوس به دیبالا ۶ میلیون یورو کمتر از دستمزدی که هم اکنون دارد، پیشنهاد داده است. البته بندهایی به قرارداد او افزوده است که به ازای زدن هر گل پاداشی به او تعلق گیرد. این پیشنهاد از طرف مدیربرنامه های این بازیکن رد شد.

به دلیل عدم تحقق توافق، دیبالا در آخر فصل از یوونتوس جدا خواهد شد. در همین راستا تیم های اتلتیکو مادرید، بارسلونا و اینتر همگی بطور جدی به این بازیکن علاقمند هستند و می توانند برای جذب او وارد عمل شوند.

منبع: