رانگنیك: قبول دارم که در کارهای هجومی خوب نبودیم

سرمربی یونایتد پیش از دیدار با سیتی از ضعف تیمش در گلزنی گفت.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد فردا یکشنبه باید در داربی شهر منچستر به دیدار منچسترسیتی برود. یونایتد امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست و دیدار دشواری با صدرنشین لیگ برتر دارد. رانگنیک که تیمش روز یکشنبه به مصاف سیتی می رود، بعد از اخراج اوله گونار سولشایر در ماه نوامبر هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گرفت. این مربی ۶۳ ساله آلمانی مقرر است بعد از آخر فصل به مدت دو سال بعنوان مشاور مشغول به کار شود اما خویش را از نامزدی برای سمت سرمربی دائمی دور نکرده است.

رالف رانگنیک اظهار داشت: آنچه آشکار است و نه تنها در منچسترسیتی بلکه در لیورپول هم دیده می شود این است که آنها تداوم و ثبات در پست سرمربی در پنج یا شش سال قبل داشته اند. آنها یک هویت بسیار روشن دارند، یک ایده روشن از این که چگونه می خواهند بازی کنند. من شخصاً یورگن کلوپ را می شناسم و همینطور پپ گواردیولا را از آن سه سال حضور در آلمان، زمانی که سرمربی بایرن مونیخ بود، می شناسم. این دو تیم باید برای یونایتد یک الگو باشند چون می دانند چطور باید بازی کنند.

یونایتد در سالهای اخیر رکورد خوبی در ورزشگاه اتحاد سیتی داشته است و رانگنیک با بازگشت ادینسون کاوانی به داربی قدرت تیمش را دو چندان می بیند. این بازیکن ۳۵ ساله بعد از تساوی ۱-۱ مقابل برنلی، بعد از آنکه با مشکل کشاله ران روبرو شد، در ترکیب تیمش حضور نداشت. یونایتد در دیدارهای اخیر در گل زدن ناکام بوده است. مردان رنگنیک در تساوی بدون گل شنبه گذشته مقابل واتفوردی که در معرض خطر سقوط است، ۲۲ شوت به دروازه داشتند. کریستیانو رونالدو در ۱۰ بازی تنها یک گل به ثمر رسانده است و در روز یکشنبه همه نگاه ها به او خواهد بود.

رانگنیک اظهار داشت: ما می دانیم که اگر نگوییم بهترین تیم اروپا و جهان، در مقابل یکی از بهترین ها بازی می نماییم. بحث نظم و انضباط تاکتیکی در این دیدار حرف اول را می زند. کارهای دفاعی زیادی لازم است که انجام دهیم. در عین حال باید از موقعیت های خودمان هم بهترین استفاده را ببریم. ما در ۱۰، ۱۱ بازی گذشته به اندازه کافی خلق موقعیت کرده ایم. گاهی اوقات آنها را تبدیل به گل کردیم، مانند بازی با لیدز، جایی که ۴ گل به ثمر رساندیم و در برخی از دیدارها هم بدشانس بودیم و نتوانستیم به گل برسیم.

منبع: