هالر به دنبال حفظ آقای گلی لیگ قهرمانان

سباستین هالر برای ادامه رکورد گلزنی قابل توجه خود در این فصل لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بنفیکا خواهد رفت.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از استار، سبایتین هالر ملی پوش ساحل عاج، ۱۰ بار در مرحله گروهی گلزنی کرد و بعد از کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۷، تبدیل به دومین بازیکنی شد که در هر شش بازی گروهی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی می شود.
هالر قبل از مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به تلویزیون آژاکس اظهار داشت: پیش از شروع مسابقات، اگر از من می پرسیدید که آیا این تعداد گل به ثمر خواهم رساند، مطمئناً جواب منفی می دادم. زدن یک گل در لیگ قهرمانان کافی است تا شرایط شما را برای همیشه تغییر دهد. هالر که ۲۷ سال سن دارد، نخستین بازیکنی بود که در نخستین بازی خود در این رقابت ها چهار گل به ثمر رساند. گل های وی به آژاکس کمک کرد تا با حداکثر امتیاز در گروه خود، اسپورتینگ، بوروسیا دورتموند و بشیکتاش را در خانه و خارج از خانه شکست دهد.
تعداد گل های وی در این فصل، او را با یک گل برتر از روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ در بالای جدول گلزنان این رقابت ها قرار می دهد.
هالر اضافه کرد: 10 خوب است، این عدد خوبی است برای اینکه ما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. من می توانستم بیشتر گل بزنم اما ۱۰ عدد بسیار خوبی است. من تلاش می کنم در ادامه رقابت ها نیز به همان قدر تاثیر داشته باشم که در مرحله گروهی داشتم. دیداری حساس با بنفیکا در پیش داریم که اهمیت زیادی برای ما دارد و می خواهیم به جمع ۸ تیم برتر رقابت ها راه یابیم.
وی در این فصل ۲۸ گل در ۲۸ بازی در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است، همچون شش گل در چهار بازی بعد از بازگشت از جام ملت های آفریقا در کامرون، جایی که ساحل عاج در یک شانزدهم نهایی به مصاف مصر رفت و حذف شد.