خوش بینی آلونسو به شروع فصل جدید فرمول یک

فرم نو: این راننده 40 ساله سال قبل به ورزش بازگشت و با همان لباس همیشگی با تیم رنو قرارداد امضا کرد که با آن دو عنوان قهرمانی خودرا در سالهای 2005 و 2006 به دست آورد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از رویترز، فرناندو آلونسو قهرمان دو دوره جهان با روحیه ای خوش بینانه وارد فصل جدید فرمول یک می شود، این راننده اسپانیایی امیدوار است که قوانین جدید ۲۰۲۲ بتواند به اندازه کافی تغییر کند تا تیم او را در صف اول مبارزه قرار دهد. این راننده ۴۰ ساله سال قبل به ورزش بازگشت و با همان لباس همیشگی با تیم انستون قرارداد امضا کرد که با آن دو عنوان قهرمانی خودرا در سالهای ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ به دست آورد.
اما او همیشه به بازبینی قوانین ۲۰۲۲ تاکید کرده است که بعنوان گسترده ترین قوانین در دهه های اخیر معرفی شده است. من نسبت به سال قبل خوشبین تر هستم، برای اینکه قوانین جدید به شما این امید را می دهد که همه چیز می تواند تغییر کند و شما می توانید بهترین عملکرد را داشته باشید.
آلونسو در مراسم رونمایی از تیم خود در پاریس، در پاسخ به این پرسش که آیا قوانین جدید می تواند بازی را تغییر دهد، اظهار داشت: من به سبب این مقررات به ورزش بازگشتم. بدین سبب یک سال و نیم منتظر این خودرو ها بودم. قوانین جدید فرمول یک، با طراحی مجدد کامل خودرو ها، با هدف ارائه مسابقات بهتر است.
تیم فرناندو آلونسو اخیراً بخش فنی خودرا تقویت کرده و هفته گذشته اوتمار شافناوئر را بعنوان مدیر تیم خود اعلام نمود که از تیم استون مارتین جذب شده است.
تیم رنو سال قبل اعلام نمود که با راننده اسپانیایی قرارداد امضا نموده است تا آلونسو در رقابت های جهانی حضور داشته باشد. قرارداد این راننده دو ساله است و می تواند تا یک سال بیشتر هم افزایش یابد. او جانشین دنیل ریکاردو در سال ۲۰۲۱ خواهد شد و هم تیمی استبان اوکان می شود.
آلونسو در سالهای ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ فاتح فرمول یک شد.

منبع: