هم تیمی مورد علاقه رونی در یونایتد چه کسی بود؟

به گزارش فرم نو علیرغم این که کارلوس توز در سال ۲۰۰۹ منچستریونایتد را به مقصد رقیب سرسخت منچستر سیتی ترک کرد، هیچ کس برای وین رونی لذت بخش تر از این بازیکن آرژانتینی نبود.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میرور، زوج وین رونی و کارلوس توس در اولدترافورد یکی از مخوف ترین نیروهای خط حمله اروپا بودند و کریستیانو رونالدو هم در همان تیم حضور داشت. وین رونی درباره هم تیمی قدیمی خود اظهار داشت: ما دو نفر در جلو، خیلی خوب کار می کردیم. معمولا اگر با لوئیس ساها، رود فن نیستلروی یا رابین ون پرسی بازی می کردم، این مهاجمان همیشه شماره ۹ بودند و من بعنوان شماره ۱۰ بازی می کردم ولی با توس مدام جابه جا می شدیم. ما با هم لیگ قهرمانان را بردیم.
رونی و توز علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر، در سال ۲۰۰۸، چلسی را شکست دادند و در فینال لیگ قهرمانان مسکو پیروز شدند.
اما این بازیکن آرژانتینی در سال ۲۰۰۹ بعد از اینکه یونایتد نتوانست او را به صورت دائمی به خدمت بگیرد، اولدترافورد را با شرایطی تلخ ترک کرد و به رقیب این تیم یعنی سیتی پیوست.
رونی اظهار داشت: او بسیار ارزان بود و به هر علتی او را نخریدیم. من فکر می کنم من سیتی او را با حدود ۲۰ میلیون پوند خرید که واقعاً باورنکردنی است. وقتی به آن جا رفت دیدید چه بازیکن بزرگی بود.
پل اسکولز اخیراً از رالف رنگنیک سرمربی تیم انتقاد کرده و اعتقاد دارد که این مربی آلمانی بیش تر یک مدیر ورزشی است تا فردی که هدایت تیم را بر عهده بگیرد و ریو فردیناند مدافع سابق شیاطین سرخ هم به جمع منتقدان این تیم پیوسته است و نتایج اخیر تیم صدای بازیکنان پیشین را درآورده است.
منچستریونایتد امشب در دیداری عقب افتاده در لیگ برتر باید به مصاف برایتون برود و باید دید این تیم می تواند پس از هفته ها ناکامی و حذف از جام حذف طعم برد را بچشد یا خیر.