رونمایی از لباس المپیك زمستانی؛ آرزوی موفقیت وزیر ورزش برای اسکی ایران

به گزارش فرم نو در مراسم بدرقه کاروان اعزامی به المپیک زمستانی ۲۰۲۲ با حضور وزیر ورزش و جوانان از لباس این کاروان رونمایی گردید.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، مراسم بدرقه از کاروان اعزامی به المپیک زمستانی پکن و تقدیر از پیشکسوتان المپیک اسکی کشور ظهر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان، دبیر کل کمیته ملی المپیک و دیگر مسؤلان ورزشی کشور در آکادمی ملی المپیک برگزار گردید.
حمید سجادی که در مراسم بدرقه کاروان اعزامی ایران به بازی های المپیک زمستانی شرکت کرد عنوان کرد: از سفیر چین تشکر می کنم. ما در آغاز فعالیتهای ۲۵ ساله دو کشور هستیم. خوشبختانه سفیر چین در همه برنامه های در رابطه با المپیک زمستانی حضور دارد و این یک درس بزرگ است.
وزیر ورزش افزود: امیدوارم کرونا در سال جدید چینی که از چند روز دیگر شروع می شود، کنترل شده یا به پایان برسد. درست است که فقط سه ورزشکار اعزام می شود، ولی خانواده اسکی امروز دور هم جمع شده اند تا این ورزشکاران را که نمایندگان شایسته ای خواهند بود، بدرقه کنند. برای این ورزشکاران بهترین ها را آرزو می کنم.
«چنگ هوا» سفیر چین هم که در مراسم بدرقه کاروان اعزامی به المپیک زمستانی حضور داشت اظهار داشت: المپیک زمستانی از 11 روز دیگر شروع می شود و خوشحالم که ورزشکاران ایران به زادگاه من خواهند رفت.
وی اضافه کرد: میزبانی موفقیت آمیز المپیک زمستانی، تعهد چین به جامعه جهانی است و رئیس جمهور چین هم بر این مورد تاکید دارد. شاید برای همه ورزشکاران مهم ترین مساله این است که با خیال راحت در مسابقات شرکت نمایند. پروتکلهای بهداشتی به صورت دقیق اجرا خواهد شد تا المپیک زمستانی به یک رویداد ایمن و سلامت و دارای امنیت تبدیل گردد. آرزو می کنم ورزشکاران ایران بهترین عملکرد را داشته باشند وار حضور در بازی های المپیک زمستانی لذت ببرند.
در این مراسم از لباس کاروان اعزامی ایران به این بازی ها رونمایی گردید.
همچنین عاطفه احمدی و سید ستار صید بعنوان پرچمداران کاروان ایران در مراسم رژه این بازی ها معرفی گشتند.
کاروان ایران با سه اسکی باز عاطفه احمدی و حسین ساوه شمشکی (اسکی آلپاین) و سید ستار صید (اسکی صحرانوردی) به بازی های المپیک زمستانی اعزام خواهد شد.

منبع: