رضوانی : برخی با هدف صدمه به واترپلو به دنبال ضربه به رئیس فدراسیون هستند

به گزارش فرم نو رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تصریح کرد: هدف بعضی از صدمه زدن به واترپلو، ضربه زدن به رئیس فدراسیون است.

محسن رضوانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضور سرمربی تیم ملی واترپلو در تیم باشگاهی المپیاکوس اظهار داشت: چیریچ مشکل خانوادگی پیدا کرده است. پدرش فوت کرد و مادرش هم بیمار شده است. او برای واترپلو ایران زحمات زیادی کشیده و کلاس واترپلومان را تغییر داد. بنابراین با او موافقت کردیم که در این شرایط در یک تیم باشگاهی نزدیک به محل زندگی اش فعالیت کند.
رئیس فدراسیون شنا افزود: این امری طبیعی است که سرمربی تیم ملی در تیم باشگاهی هم فعالیت داشته باشد. پیش قراردادش را با تیم المپیاکوس امضا کرده. او تمرینات تیم ملی را رصد می کند و پیش از بازی های آسیایی در تهران حاضر خواهد شد.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال قطع همکاری چیریچ با واترپلو ایران وجود دارد؟ اظهار داشت: خیر. چنین چیزی وجود ندارد. برخی تمایل دارند با ضربه زدن به واترپلو در واقع به رئیس فدراسیون ضربه وارد کنند. در واقع اینها ایرانی نیستند. چیریچ مرد است. دغدغه او هم حضور در بازی های آسیایی همراه تیم ایران است تا بتواند نتایج مطلوبش را به دست آورد. دنبال این هستیم تا همراه با چیریچ در بازی های آسیایی یک پله ارتقا پیدا نماییم.
رضوانی درباره درخواست میزبانی ایران برای مسابقات جهانی واترپلو هم اظهار داشت: فینا هنوز تصمیم نهایی خویش را اعلام نکرده است اما با عنایت به اتفاقاتی که در قزاقستان افتاده ۷ کشور حاضر در رقابت تضمین دولتی درخواست کرده اند. اساسا این رقابت ها به تعویق خواهد افتاد. هنوز تکلیف میزبانی معلوم نیست.
رئیس فدراسیون شنا درباره کناره گیری محسن سمیع زاده از سمت مدیر تیم های ملی شنا اظهار داشت: سمیع زاده هم دوره با دوست من است. کمی خسته است. صحبتی با من داشت. کمی به او فرصت داده ایم تا کارهایش انجام دهد. اساسا وی در کنار شنا باقی خواهد ماند. مربیان خوبی داریم اما پست سمیع زاده علاوه بر مسائل فنی بحث مدیریتی هم مطرح است. فعلا تصمیم نهایی خویش را نگرفته ایم.

منبع: