ژاوی: هنوز لالیگا و لیگ اروپا را داریم

به گزارش فرم نو سرمربی بارسلونا ابراز امیدواری کرد تمش در ادامه فصل جبران مافات کند.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو صبح جمعه در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری به مصاف هم رفتند که این دیدار در انتها ۱۲۰ دقیقه با نتیجه ۳ بر ۲ به سود بیلبائو به پایان رسید تا این تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.
ژاوی هرناندز بازی جام حذفی را خیلی بد تمام کرد. نه تنها به سبب حذف در وقت اضافه، بلکه به سبب مصدومیت آنسو فاتی که به مصدومیت جدی مبتلا شد.
او پس از این دیدار اظهار داشت: راستش اتلتیک بازی فوق العاده ای انجام داده است. ما از هر لحاظ کوشیده ایم، اما آنها با شدت دفاع کرده اند، در دوئل ها خیلی برتر بوده اند. کوشیده ایم. ما قهرمان دوره قبل جام حذفی هستیم. روزهای سختی در راهست چونکه همه چیز برای ما خوب نیست. نتایج حاصل نمی گردد، اما باید به این باور ادامه دهید. هضم این نتیجه برای ما هزینه دارد. این لحظات خیلی سخت است.
او افزود: ما توانسته ایم در زمین آنها بازی نماییم و توپ را در اختیار داشته باشیم. باید به تمرین و کار ادامه دهید. ما باید ریکاوری نماییم چونکه حذف از سوپرجام و جام حذفی دو شکست سخت هستند اما ما هنوز لالیگا و لیگ اروپا را داریم. ما نمی توانیم بازوهایمان را پایین بیاوریم. برای ما روز سختی است.

منبع: