تمدید قرارداد کاپیتان لوریس با تاتنهام

هوگو لوریس با سران تاتنهام برای تمدید قرارداد خود به توافق رسیده است.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از میرور، هوگو لوریس، کاپیتان تاتنهام با این تیم برای تمدید قرارداد خود به توافق رسیده است. قرارداد موجود دروازه بان فرانسوی در آخر این فصل به انتها می رسید و گمانه زنی هایی را ایجاد کرد که او ممکنست درحال انتقال به تیمی دیگر باشد.
اما گزارش شده است که این دروازه بان ۳۵ ساله قرارداد جدیدی امضا نموده است که او را تا سال ۲۰۲۴ در شمال لندن نگه می دارد.
لوریس که در سال ۲۰۱۲ از لیون آمده بود، از شروع این ماه می توانست آزادانه با باشگاه های خارجی صحبت کند. با این وجود، بنظر می رسد که برنده جام جهانی آینده خودرا به تیم آنتونیو کونته متعهد کرده است.
احیای تاتنهام بعد از انتصاب کونته در اوایل این فصل، لوریس را متقاعد کرده است که بماند. کونته اخیراً اظهار داشت: لوریس کاپیتان ما است، او یک دروازه بان برتر برای ما است، او تجربه بزرگی دارد. هوگو به خوبی تاتنهام را می شناسد و این پیراهن را دوست دارد. برای من او بازیکن مهمی است و مطمئن هستم که آنها چاره ای برای ادامه ماندن او با تاتنهام خواهند یافت.
گاتزتا مدعی است تاتنهام هاتسپر شانس زیادی برای جذب پائولو دیبالا، مهاجم یوونتوس در تابستان ۲۰۲۲ دارد و تمرکز خودرا روی جذب این بازیکن گذاشته است. این بازیکن آرژانتینی احتمالاً در آخر قرارداد در ماه ژوئن، باشگاه تورینی را بعنوان بازیکن آزاد ترک خواهدنمود و تاتنهام مشتاق به جذب او است.