وزیر ورزش و جوانان: توسعه ورزش استانها برمبنای طرح آمایش سرزمینی خواهد بود

وزیر ورزش و جوانان از تکمیل طرح آمایش سرزمینی ورزش آگاهی داد و اظهار داشت: توسعه ورزش استانها بر طبق این طرح خواهد بود.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، سید حمید سجادی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح های ورزشی اسلامشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به این که در مجلس قول هایی درباب تهیه و تکمیل طرح آمایش سرزمینی ورزش داده شده بود گفت: اکنون این طرح تکمیل شده و توسعه ورزش استانها بر طبق این طرح خواهد بود و طبق این طرح و با سفرهای استانی طرح ۱۴ استان به انتها رسیده است.
سجادی با اعلان اینکه برمبنای طرح آمایش سرزمینی ورزش در اسلامشهر امکاناتی نظیر خوابگاه، مهمانسرا، هتل و موارد پزشکی ورزشی اختصاص خواهد یافت اظهار داشت: اسلامشهر در حیطه ورزش دارای شایستگی هایی است که نمی توان آنها را نادیده گرفت و در همه دوران و زمانی که افتخار آفرینی هایی در حوزه ورزشی داشته ایم نام اسلامشهر درخشیده است.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به کلنگ راه اندازی خانه جوان اسلامشهر عنوان داشت: این مکان طی ۲ سال بهره برداری خواهد شد تا بتوان از آن برای ظهور و بروز استعدادهای ورزشی این منطقه بهره مند شد.
وی در ادامه با تاکید بر استعداد اسلامیهر در ورزش های رزمی، والیبال و رشته های سالنی بیان داشت: اسلامشهر در همه رشته های ورزشی دارای استعدادهای بالقوه است و می توانیم ورزشکاران و قهرمانان خوبی از این خطه برای مسابقات و افتخار آفرینی کشور داشته باشیم.

منبع: