رونالدو رکورد سولسشایر را در لیگ برتر شکست

مهاجم پرتغالی یونایتد توانستت با گلزنی برابر برنلی رکورد گلزنی اوله گنار سولسشایر را بشکند.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از ساکرنت، هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس با برگزاری دیدار تیم های منچستریونایتد و برنلی به پایان رسید که این دیدار با برتری ۳ بر یک یونایتد به پایان رسید.
این آخرین دیدار یونایتتد امسال میلادی بود و بدین سان با برد این تیم همراه بود. کریستیانو رونالدو در شبکه اجتماعی خود در اینستاگرام نسبت به این برد واکنش نشان داد و نوشت بهترین آخر برای این سال را رقم زدیم.
یونایتد در سال ۲۰۲۱ موفق عمل نکرد و هیچ جامی را به دست نیاورد و اوله گنار سولسشایر سرمربی خویش را هم برکنار کرد تا رالف رانگنیگ آلمانی را بعنوان سرمربی موقت انتخاب نماید.
یکی از گل های منچستریونایتد را در این دیدار کریستیانو رونالدو به ثمر رساند. این گل نود و دومین گل مهاجم پرتغالی در لیگ برتر بود. با عنایت به این آمار، او رکورد اوله گونار سولسشر، سرمربی سابق این تیم و مهاجم سابق یونایتد را که ۹۱ گل زده بود شکست. رونالدو حالا در رده سی و هفتم فهرست بهترین گلزنان تاریخ در لیگ برتر قرار دارد.
رونالدو می تواند در این فصل به رکورد گلزنی دیمیتار برباتوف با ۹۴ گل و رود فن نیستلروی با ۹۵ گل برسد.
منچستریونایتد در دیدار بعدی خود باید در لیگ برتر در خانه در تاریخ ۱۳ دیماه به مصاف ولورهمپتون برود که این دیدار نخستین دیدار یونایتد در سال ۲۰۲۲ میلادی خواهد بود.

منبع: