نعمتیان خبر داد: آغاز ورزش در سکوت برای حفظ طبیعت و محیط زیست

به گزارش فرم نو انجمن ورزش در طبیعت فدراسیون ورزشهای همگانی به زودی با فعال کردن ورزش در سکوت به حفظ بیشتر طبیعت و محیط زیست کمک بیشتر خواهد نمود.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، با دستور افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی و با هدف کمک به حفظ آرامش طبیعت و حفاظت بیشتر از محیط زیست، فعالیت ‏silent sports (ورزش در سکوت) در زیر مجموعه انجمن ورزش در طبیعت این فدراسیون شروع به کار خواهد نمود.
حمید نعمتیان رئیس انجمن ورزش در طبیعت با تایید این خبر در تشریح جزئیات آن اظهار داشت: ورزش در طبیعت دارای زیر ساختی به وسعت کره زمین می باشد که با عنایت به اهمیت محیط زیست و تأثیر طبیعت بر روحیه انسان در جهت تندرستی و سلامت روان افراد در جامعه، درصدد هستیم کمپ های تمرینی ورزشی با زمان های متفاوت را درطبیعت راه اندازی نمائیم.
وی افزود: «سایلنت اسپرت» به مفهوم ورزش در سکوت به شیوه های تمرینی و ورزشی بی صدا در طبیعت گفته می شود که در کشورهای جهان اولی علاقه مندان به تندرستی و سلامت روان، طبیعت و حافظان محیط زیست را به خود مختص کرده است
رئیس انجمن ورزش در طبیعت در ادامه اظهار داشت: در ‏ silent sports ورزش هیچگونه محدودیت فصلی وجود ندارد و در هر فصل میتوان ورزش متناسب با آن فصل را انجام داد. علاقه مندان می توانند با تمرینات هوازی و کششی آرام بخش همراه با تمرکز درونی در طبیعت و دور از هیاهوی زندگی شهری سلامتی جسم و روان خویش را تضمین نمایند. این افراد با انرژی مضاعفی که از طبیعت دریافت می کنند رضایت از زندگی بیشتری خواهند داشت.
حمید نعمتیان در انتها اظهار داشت: از خصوصیت های شخصیتی افرادی که به این نوع از ورزش می پردازند داشتن روحیه فوق العاده قوی و دارای اعتماد به نفس بیشتری می باشد و به همین جهت برای گذران امورات روزمره زندگیشان به افراد دیگر وابستگی کمتر و رضایت از زندگی بیشتری را خواهند داشت.