مارسیال از یونایتد در خواست جدایی داد

رالف رانگنیک تایید نمود که آنتونی مارسیال خواهان رفتن از منچستریونایتد در زمستان شده است.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از اسکای، آنتونی مارسیال به سران منچستریونایتد گفته است که می خواهد بعد از هفت سال حضور در اولدترافورد، این تیم را ترک کند. رالف رانگنیک، سرمربی موقت منچستریونایتد می گوید هنوز علاقه خاصی به مارسیال دارد.
این ملی پوش فرانسوی در اولدترافورد به یک چهره حاشیه ای تبدیل گشته است و تنها دو بار در لیگ برتر در این فصل و تنها چهار بار در تمام رقابت ها حضور داشته است. زمانی که یونایتد در سپتامبر ۲۰۱۵ او را از موناکو به خدمت گرفت، مارسیال گران ترین بازیکن نوجوان جهان شد. دستمزد ۳۶ میلیون پوندی که احتمالاً به ۵۸ میلیون پوند افزایش می یابد، او را به سومین خرید گرانقیمت یونایتد در آن زمان بعد از آنخل دی ماریا و خوان ماتا تبدیل کرد.
مارسیال در نخستین بازی، بازی خاطره انگیزی را برای تیمش انجام داد و از روی نیمکت آمد و یک گل انفرادی فوق العاده مقابل لیورپول به ثمر رساند و در ۲۶۸ بازی ۷۹ گل به ثمر رساند. اما او بعد از آمدن کریستیانو رونالدو، ادینسون کاوانی و جیدون سانچو و ظهور میسون گرین وود، جایگاه خودرا از دست داده است.
رانگنیک تایید نمود که هیچ پیشنهاد خاصی به مارسیال قبل از پنجره نقل و انتقالات ژانویه وجود نداشته است و او می تواند در یونایتد بماند. سرمربی آلمانی اظهار داشت: تا جایی که من می دانم، هیچ پیشنهادی از هیچ باشگاه دیگری ارائه نشده است و تا آن زمان که این طور باشد، او می ماند.
دو دیدار منچستریونایتد در لیگ برتر به سبب کرونا لغو شده است و باید دید در ادامه و برای بازی با نیوکاسل این تیم با چه ترکیبی روانه میدان می شود.