گزارش خبرنگار مهر از توكیو؛ تاکید ستاد برگزاری پارالمپیک بر ممنوعیتهای رسانه ای

به گزارش فرم نو مسؤلان ستاد برگزاری پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بر برخی از ممنوعیتهای رسانه ای این بازی ها تاکید نمود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، روز یکشنبه جلسه بررسی بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار شد که خلاصه جلسه بدین صورت بود:
– مسؤلان برگزاری بازی ها خانم ها آنا پریه را، کلودیو روچا و ایواموتو ریو به همراه آقای نیشیمورا ریو در این نشست حضور پیدا کردند.
-خبرنگاران بیشتر از ۱۵۰ کشور استقبال خوبی از جلسه در مرکز رسانه ای به عمل آوردند. – در این نشست برای بارها تاکید شد که خبرنگاران به هیچ عنوان حق عکسبرداری و فیلمبرداری با گوشی خویش را ندارند. – در این نشست بر این نکته تاکید شد که استفاده از گوشی همراه و یا دستگاه ضبط صوت برای ضبط صدا مشکلی ندارد. – یکی از خبرنگاران حاضر در جلسه پرسید پس چگونه است که خبرنگاران در المپیک عکس و فیلم گرفتند که برگزارکنندگان پاسخ قاطعی برای این پرسش نداشتند اما کماکان بر موضع خود پافشاری کردند. – در این نشست عنوان شد که فضای میکسدزون نمی تواند پذیرای حجم زیادی از خبرنگاران باشد. – بر خلاف اداوار گذشته، در این دوره از بازی ها تور بازدید از دهکده ورزشکاران وجود ندارد. – خبرنگاران موظف می باشند که برای حضور در مسابقات، از راه سامانه بازی ها، یک روز جلوتر مبادرت به رزرو رویداد مورد نظر خود کنند. – رزرو فقط برای مسابقه امکانپذیر است و شامل حضور در تمرینات نمی گردد.

منبع: