۷ روز تا المپیك صادقیان: امیدوارم بهترین نتیجه را در المپیك بگیریم

ملی پوش المپیکی تیم ملی تفنگ اظهار داشت: تا شروع مسابقات المپیک به آمادگی 100 درصد می رسیم و امیدوارم بهترین نتیجه را کسب نماییم.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، آرمینا صادقیان، تیرانداز المپیکی ایران درباره سطح آمادگی خود در المپیک اظهار نمود: چون زمان کمی تا شروع بازی های المپیک باقی مانده است؛ در بالاترین سطح آمادگی هستیم و هر روز هم بهتر و بهتر می شویم. روز المپیک مسلما به آن آمادگی ۱۰۰ درصد خواهیم رسید. امیدوارم بهترین نتیجه را در المپیک کسب نماییم.
این ملی پوش تفنگ در مورد اردوها و مسابقات تدارکاتی در کرواسی اظهار نمود: در دو ماه گذشته تمرینات فشرده ای در مجارستان و کرواسی داشتیم و در مسابقات قهرمانی اروپا بعنوان میهمان شرکت کردیم. هم چنین در جام جهانی کرواسی مسابقه دادیم که این مسابقات کمک زیادی به ما کرد.

جوان ترین عضو کاروان ایران در المپیک اظهار داشت: با توجه به این که یک سال از مسابقات دور بودیم خوب بود که توانستیم باردیگر هیجان مسابقه را تجربه نماییم. این مساله می تواند برای موفقیت در المیپک کمک نماید تا با آمادگی کامل در توکیو شرکت نماییم.
وی در ادامه اضافه کرد: خوشبختانه سطح اردوها بالا بود و توانستیم رکوردهایی که واقعا شایستگی آنرا داشتیم ثبت نماییم. از مربی تیم الهام هاشمی که برای برگزاری این اردوها تلاش زیادی کرد، تشکر می کنم. حضور او کمک زیادی کرد تا رکوردها را ارتقاء دهیم.