نتایج تیراندازان ایرانی در تپانچه ۲۵ متر قهرمانی اروپا

به گزارش فرم نو دو نماینده ایران در جدول mqs ماده تپانچه ۲۵ متر زنان قهرمانی اروپا تیر زدند.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، در یازدهمین روز از رقابت های تیراندازی قهرمانی اروپا که به میزبانی اوسیک کرواسی در حال انجام می باشد، ماده تپانچه ۲۵ متر زنان انجام شد که ملی پوشان ایرانی در بخش mqs(جدول نفرات اضافه) رقابت کردند.
در این ماده هانیه رستمیان، ملی پوش المپیکی ایران با کسب امتیاز ۵۸۱.۱۸ در رده سوم و گلنوش سبقت اللهی با رکورد ۵۸۰.۱۴ در رده چهارم قرار گرفتند. در بخش mqs این ماده هفت ورزشکار حضور داشتند.
در بخش اصلی تپانچه ۲۵ متر ورزشکار اتریش با رکورد ۵۹۰.۲۵ در رده اول و نماینده روس با امتیاز ۵۸۲.۱۹ در رده هشتم به فینال رسیدند.
مسابقات تیراندازی قهرمانی اروپا از شنبه یکم خرداد به میزبانی اوسیک کرواسی شروع شد و تا ۱۵ خرداد ادامه دارد. نمایندگان ایران هم به درخواست الهام هاشمی، سرمربی تیم ملی تفنگ و قبول فدراسیون جهانی در این مسابقات شرکت کردند. به علت اینکه مسابقات برای ورزشکاران اروپایی است امکان حضور نمایندگان ایران در بخش اصلی مسابقات وجود نداشت. ملی پوشان ایران در تفنگ و تپانچه بادی، میکس تفنگ و تپانچه بادی و تفنگ سه وضعیت، میکس تفنگ سه وضعیت، تیمی تفنگ سه وضعیت زنان و تپانچه ۲۵ متر زنان مسابقه دادند و این مسابقات برای نمایندگان ایران امروز به پایان رسید.
تیم ملی تیراندازی ایران که با ترکیب نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم زاده، مه لقا جام بزرگ، مهیار صداقت و پوریا نوروزیان در بخش تفنگ و جواد فروغی، هانیه رستمیان، گلنوش سبقت اللهی و سجاد پورحسینی در بخش تپانچه در دو گروه هشتم و بیست و دوم اردیبهشت عازم اردوهای تدارکاتی مجارستان و کرواسی شده اند با آخر این مسابقات به ایران می آیند تا خویش را برای مسابقات جام جهانی کرواسی آماده کنند.

منبع: